Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

editor  

RSS

Josefsson
(@josefsson)
Ungdom
11 november, 2020 13:50  

Hittar inte editor i steam på det nya. Finns det inte?

Nån som vet?

Mvh Klasse

Citera
Armada
(@armada)
Ungdom
11 november, 2020 13:54  

Tror inte man kan använda sig av editorn under betan. Den kommer nog när spelet har släppts. 

Daniel Nilsson och Micke gillade
SvaraCitera
Daniel Nilsson
(@daniel-nilsson)
Talang Admin
12 november, 2020 13:17  
Postad av: @armada

Tror inte man kan använda sig av editorn under betan. Den kommer nog när spelet har släppts. 

Korrekt!

SvaraCitera
briko6
(@briko6)
Ungdom
21 november, 2020 15:59  

Vilka spelare tycker ni har för bra respektive för dåliga stats,

jag slänger bara ut ett exempel här men jag tycker Gnabry har lite dåliga stats med tanke på hur bra han varit senaste säsongen, vad tycker ni 🙂 

SvaraCitera
JS7
 JS7
(@js7)
Ungdom
22 november, 2020 15:41  

@briko6

Tycker att vissa Pool spelare har lite väl höga stats, visst de är bäst i England men t ex att ta Salah. Visst gör mycket mål, men han bränner ju en hel del också, ska verkligen han ligga på 18 när Agüero ligger på 17, Leta på 18, Messi & Ronaldo på 19?

Sen håller jag med om Gnarby, känns lite får dålig med tanke på senaste säsonger. Ett annat att DdG känns ha väldigt sämre stats jämfört med andra målvakter i PL. Han har ju inte varit som för 3-4 säsonger sen, men finns ju 5-10 som skulle kännas rimligare till peng och lön om man bara jämför stats. 

SvaraCitera
zXc
 zXc
(@zxc)
Ungdom
22 november, 2020 16:41  

@js7

Agüero är ju skadad 75% per säsong också. Statsen sjunker ju då. 

SvaraCitera
Patrick92
(@patrick92)
Ungdom
23 november, 2020 10:06  

@briko6

Jag känner som alltid att Premier League och England är överdrivet bra och att Bundesliga lagen och Tyskland är för dåligt. Kan också tycka att tidigare spel gör de portugisiska talangerna för bra. Har tidigare på FM brukat gå in och göra om i editorn så som jag känner att det ser ut på riktigt. Och det brukar innebära att jag drar ner Premier League lagen och de engelska spelarna och boostar Bundesligan lagen och de tyska spelarna. 

SvaraCitera