Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

Dannes Lördagsgodis - Monster 4-3-2-1 [Taktik]

25 Inlägg
9 Users
18 Likes
3,237 Visningar
Daniel Nilsson
(@daniel-nilsson)
Honorable Member Admin
Topic starter  
Postad av: @bohminho

Har nu löst PL-kontrakt för Brentford och står nu inför Ligacupfinal mot Man U med denna grymma taktik. Bör jag ändra något i den till nästa säsong? 

Wow, grymt jobbat!

Spontant nej, men kanske inleda med ett något mer laidback mentalitet mot de största klubbarna. Du lär märka vad som funkar respektive inte. Sen är det gamla klassiska "motivation slår klass" som du får jobba efter, så ska det nog lösa sig 🙂

SvaraCitera
bohminho
(@bohminho)
New Member

@daniel-nilsson Tack, ska se vad som funkar. Blev seger i ligacupfinalen. Vände 0-2 till 3-2 avgjorde på straff i 117 minuten. 

SvaraCitera
Dipswitch
(@dipswitch)
New Member

Ska testa denna med både aik och sverige 🙂 

SvaraCitera
Nickejoh86
(@nickejoh86)
New Member

Har testat den här taktiken nu på FM21, med Forest Green som jag nått Championship med år 2024. Tycker den funkar rätt bra. Släpper in lite mål men gör också väldigt lite mål. Vinner rätt ofta med 1-0.

Kan bero på flera saker såklart. Har ingen spelare som är vass på huvudet eller höga attribut i avslut.

Gjorde dock betydligt fler mål med en 4-4-2-taktik jag körde tidigare, men då släppte jag även in betydligt fler.

Jag ligger f n trea i ligan med överlägset lägst lönebudget. Så jag fortsätter utvärdera den hr taktiken så länge jag fortsätter vinna o ta poäng. Men hade vart trevligt att få in lite fler mål. 🙂

SvaraCitera
Anonymous 32879
 Anonymous 32879
(@Anonymous 32879)

mu is the best

SvaraCitera
Sida 2 / 2
Share: