Hallå!
Ny säsong, nya tröjor. Till FM21 har jag gjort tröjorna till klubbarna i Allsvenskan, Superettan och Ettan. Det är ungefär 128 tröjor, där några lag har tre tröjor.
Kör hårt!
Är det fler div 2 kits på g eller var det nån annan som höll på med det?
vars ska man lägga in dom ?
@briko6 du skapar en kits mapp i graphics mappen som du med får skapa om du inte redan gjort det och läggar alla kits och annan grafik facepacks och logos tex.
finns de för andra ligor ex Serie A
@briko6 www.Sortitoutsi.net har det mesta i kits väg både vad gäller tröjstilar och ligor.
Nja, jag kommer inte att göra division två-tröjorna. Det är alldeles för många. Om inte någon annan vill ta på sig dem. Jag gör bara Allsvenskan, Superettan och Ettan.
Måste man starta en ny save för att det ska funka när man lagt in tröjorna?
Likt förra säsongen kommer jag att skapa tröjor till Allsvenskan, Superettan och Ettan för säsongen 2021.
Här är ett första utkast på Hammarbys tröjor.
Snyggt!
Som ni har sett. AIK släppte sin försäsongströja under dagen. Den var +++++-snygg. Så här ser den ut på FM.
@pontusanderssson som gnagare måste jag ju säga att det kan vara den snyggaste tröjan vi släppt på oerhört länge.
Who has two thumbs and doesn't give a crap?
Finns det något redo för nedladdning ännu?
Nej, inte än. Jag tänker planera att släppa Allsvenskan först. Så fort alla har släppt sina nya hemmatröjor så tänker jag släppa då.
Jag undrar om du även kommer att göra tröjorna i både 2D och 3D?
Blåvitt släppte nya tröjor i veckan. Hur man gör med tredjetröja i år vet jag inte riktigt.
Är nya säsongs kits till allsvenskan,superettan och ettan på g?