Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

Nån som är duktig på config filer  

Erkmaizter
(@erkmaizter)
Ungdom
Topic starter  

Jag har gjort lite egna spelar bilder och tagit en färdig config fil och skrivit in id numren på spelare jag skapat action bilder på tex Emil Roback i Milan och den visas utan problem och för att lägga till en ny spelare i packet så lägger jag in den nya spelarens bild i packet sen kopierar jag Emil raden och ersätter med id:78080822 sparar filen i dess nya version Emil bilden visas men inte den senaste bilden nån som orkar ta sig en titt?. känns så fånigt när det handlar om en bild.

Citera
MrHide
(@mrhide)
Ungdom Moderator

raden ska ju bara se ut såhär: <record from="78080822" to="graphics/pictures/person/78080822/portrait"/>  fast med ID numret som motsvarar id nummret på bilden? det funkade för mig, har du det så eller

SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Ungdom

Bättre att bara använda ett program som skriver en egen fil så slipper du ändra något manuellt över huvud taget 🙂 en snabb googling så hittar du nog rätt ska du se 🙂

SvaraCitera
Erkmaizter
(@erkmaizter)
Ungdom
Topic starter  

<record from="78080822" to="graphics/pictures/person/78080822/portrait"/> så här alltså? en grym lirare öser in mål

SvaraCitera
MrHide
(@mrhide)
Ungdom Moderator

Postad av: @erkmaizter

<record from="78080822" to="graphics/pictures/person/78080822/portrait"/> så här alltså? en grym lirare öser in mål

yes stämmer bra de

SvaraCitera