Grymt jobbat! Tack så mycket.
Har mest bara spelat svenska ligorna innan utan att bry mig om loggor och ansikten etc. Men nu när jag försökt ladda ner så har det inte gått.
Min fråga är ifall man ska döpa mappen till graphics eller grafik? Har nämnligen spelet på svenska.
@erikwahlen mappen ska heta graphics för även om du har spelet på svenska så ligger det med en config-fil i alla grafik-downloads som man laddar ner och den har inställning att den ska hämta från graphics-mappen in i spelet. Med andra ord så måste du själv ändra på config-filerna du laddar ner eller döpa mappen till graphics. Och ja då är det ju betydligt enklare att döpa mappen till graphics helt enkelt 🙂
Är det bara för mig som loggan inte syns på tröjorna längre? Har inte gjort nya tröjor utan har spelets egna tröjor men loggan har alltid synts där också, men inte längre.
Men det är bara där den inte syns
är det någon som sitter på ett facepacket?
kommer det nån update med nya htff loggan
Nån som vet om det finns nått logopack där hammarbys b lag som tagit frejs plats i Norra ettan deras logga ser ut så här?. eller nån som har lust och göra den i typ small och large med frejs id nummer?
Hej på er igen, ber så mycket om ursäkt för min långa långa inaktivitet men jag har haft lite strul i irl så att säga med skilsmässa och bostadslös m.m. men börjar hitta tillbaka till livet igen, och ser att ni eftersöker Hammarby B-lags logga, och jag ska i ärlighetens namn inte ett dugg koll på det just nu och inget spel installerat heller men om någon vet vilket ID nummer det handlar om så får ni gärna skriva det, så ska jag nog kunna fixa fram den loggan om frågan fortfarande aktuell, Tack för förståelse =)
Har inte ID till det just nu, och det var egentligen det jag ville skriva utan jag ville bara beklaga din situation och det är absolut ingen brådska eller ens i närheten av att vara lika viktigt som ditt liv.
@raca14 Tack det värmer att höra sånt ska du veta =)
@Erkmaizter har försökt att googla fram ID numret men jag vet inte om jag har lyckats men hittade detta 618372 kan det stämma?
men gjorde dom ändå, hoppas dom duger efter så lång tids efterfrågan