Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

FMS Frost Logos 21/22  

Sida 1 / 2

MrHide
(@mrhide)
Ungdom Moderator
Topic starter  

FMS Frost-logotypen skapades av MrHide 2012 med röster och ideer från Johanbajenfans och Hasse77 som tog fram denna logostil, Men har legat still ända tills nu 2020 då jag MrHide återupptar logo skapandet
igen och varför inte passa på och återuppta FMS Frost logos igen då vi är inne i en ny Period med ny Hemsida osv.

Jag använder min egna mall till denna stil för att skapa nya och uppdaterade versioner av den vanligaste logotypen.
Jag började arbeta med dessa 2013 och bollade ideer fram o tillbaka och till slut så var vi nöjda med resultatet och började massproducera dessa till våra användarens glädje.
så det kan vara så att säsongen 2020-2021 har några lag bytt till en ny logotyp, snälla berätta om detta är fallet så jag kan ersätta den föråldrade logotypen.
Det var ett medvetet beslut att gå för "KVALITET istället för kvantitet". Då jag har gjort vissa ändringar när det gäller Frost så är det mer klarare högupplösta bilder,
och denna gång har jag ökat storleken till 200*200 istället som förr 180*180, men har då valt att inte ta med BG logos som fanns förr vet inte om dom används lika flitigt
nu som då, berätta gärna för mig om ni vill ha med dom så fixar vi det isåfall efteråt.

INSTALLATIONSNOTIS:
1. Ladda ner filen och använd sedan 7-Zip eller WinRar för att extrahera filerna.
2. På Windows extraherar du innehållet till \ Documents \ Sports Interactive \ Football Manager 2020 \ graphics \ logo. För Mac-användare, gå till / Library / Application Support / Sports Interactive / Football Manager 2020 / graphics.
3. Starta upp Football Manager 2020 och gå till Inställningar, sedan Interface. Rensa cachen via knappen längst ner till vänster och aktivera sedan alternativet "Ladda om skalet när du bekräftar ändringar i preferenser". tryck bekräfta och voila, ditt helt nya logotyppaket ska vara installerat.

Club Logos:  46 749 st
Competition Logos: 4405

MEGAPACK: DOWNLOAD (OBS 3.51GB STORT)
ALTERNATIV NEDLADDNINGS PLATS: DOWNLOAD

DENNA GÅNG KOMMER ALLA CLUB LOGOS LIGGA I EN OCH MAPP, OCH INTE SOM FÖRUT LÄNDER BY LÄNDER

på så sätt så blir det lättare med updates, så kommer slänga ut ett megapack med alla logos jag har/gör och allt eftersom så kommer det komma updates

så dom logos som ligger ovanför är från förra året tills dagens datum

raca14, Peter Hecktor, Micke och 1 personer gillade
Citera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Ungdom FMSU

Grymt jobb!!!

SvaraCitera
Jolinho
(@jolinho)
Ungdom

Jag har ingen mapp som heter "graphics". Jag har den på FM18, men inte på FM20 eller FM21. Någon som vet vad det kan bero på?

This post was modified 2 månader sedan 2 times by Jolinho

SvaraCitera
Daniel Nilsson
(@daniel-nilsson)
Talang Admin

Postad av: @jolinho

Jag har ingen mapp som heter "graphics". Jag har den på FM18, men inte på FM20 eller FM21. Någon som vet vad det kan bero på?

Det har inte jag heller, det är bara att skapa en ny 🙂

BerganderJ gillade
SvaraCitera
MrHide
(@mrhide)
Ungdom Moderator
Topic starter  

det är bara att flytta över hela graphics mappen från ALLA FM spel genom tiderna , eftersom det är inte orginal med den mappen så skapas det inte någon automatiskt så det är bara att flytta över hela mappen allt eftersom det kommer nya FM spel =)

SvaraCitera
Hessle
(@hessle)
Ungdom

Finns Manchester Utd med som logo nu?

SvaraCitera
MrHide
(@mrhide)
Ungdom Moderator
Topic starter  
Postad av: @hessle

Finns Manchester Utd med som logo nu?

den har ju funnits hela tiden?

SvaraCitera
Hessle
(@hessle)
Ungdom

Jag har letat efter massa logo packas men har it fått den en. Men får testa från denna sidan med logopacket här

SvaraCitera
MrHide
(@mrhide)
Ungdom Moderator
Topic starter  
Postad av: @hessle

Jag har letat efter massa logo packas men har it fått den en. Men får testa från denna sidan med logopacket här

aha okey, men testa och drar ner enbart england så ser du att den ska finnas med =) här har du direkt länken: ENGLAND

SvaraCitera
Daniel Nilsson
(@daniel-nilsson)
Talang Admin

Nedladdat, följt instruktionerna och det fungerar perfekt. TACK!

Micke gillade
SvaraCitera
Erkmaizter
(@erkmaizter)
Ungdom

är nya logosorna till allsvenskan,supettan och ettan med?

SvaraCitera
MrHide
(@mrhide)
Ungdom Moderator
Topic starter  
Postad av: @erkmaizter

är nya logosorna till allsvenskan,supettan och ettan med?

hmm kommer inte ihåg, men ger du mig dom nya så kan jag säga om dom är med eller inte? har inte så bra kom ihåg när det är många logos i farten 😀

SvaraCitera
Erkmaizter
(@erkmaizter)
Ungdom

här kommer ettans nya

SvaraCitera
Erkmaizter
(@erkmaizter)
Ungdom

nya logos superettan och allsvenskan

SvaraCitera
MrHide
(@mrhide)
Ungdom Moderator
Topic starter  

dessa två är med, https://imgur.com/XPlgpaU https://imgur.com/j9zCl3m

men ettan logo är dessvärre inte med utan ligger på updates listan =)

SvaraCitera
Erkmaizter
(@erkmaizter)
Ungdom

@mrhide okej!

SvaraCitera
jorren
(@jorren)
Ungdom

Funkar dessa till FM21 med?

SvaraCitera
MrHide
(@mrhide)
Ungdom Moderator
Topic starter  
Postad av: @jorren

Funkar dessa till FM21 med?

Ja all grafik fungerar till alla FM spel, bara att flytta över grafik mappen till FM 21

SvaraCitera
JOSSTICK
(@josstick)
Ungdom

Snyggt! Gillar starkt!

SvaraCitera
hhosen
(@hhosen)
Ungdom

Kan börja med att säga bra jobbat! Rätt logos till FM är halva spelet. Simuleringskänslan är som bortblåst utan dem 😀

Jag får inte loggorna till "competitions" att fungera. De ligger där på samma sätt som club-loggorna med rätt ID-nummer och allt det där men de vägrar att ladda in. Är det någon annan som har haft problem med dessa?

SvaraCitera
Sida 1 / 2