Meny Stäng

Allsvenskan Fantasy...

Share:
Notifications
Clear all

Allsvenskan Fantasy 2020  

RSS

Micke
(@micke)
Ungdom Admin
22 september, 2020 17:56  

Eftersom vi är 75 medlemmar i ligan antar jag att det finns några här som lirar Allsvenskan Fantasy? Hur går det för er och hur ser era strategier ut framöver?

Själv innehar jag en delad ledning i FMSweden-ligan på 1166p och ligger på plats 426 totalt. Är hyfsat nöjd med min säsong hittills men dessvärre blev chipet "parkera bussen" totalt misslyckat, vilket har väldigt stor betydelse. Senast körde jag "Framåt!" och lyckades skrapa ihop 95p vilket får ses som bra, även om många andra också fick höga poäng. Segt att tappa nollor på Augustinsson och Larsson så sent med. Är ganska nöjd med mitt nuvarande lag överlag, men funderar på att byta ut Jesper Karlsson mot Hurken efter nästa omgång.

Keita, Noring

Augustinsson, Larsson, Lauritsen, Knudsen, Ekpolo

Ogbu, Tankovic, AC, Vecchia, Bengtsson

Frick, Karlsson, Selmani

"I have never played for a draw in my life." - Sir Alex Ferguson

Citera
Micke
(@micke)
Ungdom Admin
3 oktober, 2020 14:28  

Jobbigt värre för min del när Lauritsen och Jesper Karlsson blivit sålda och Leo Bengtsson är skadad i flera veckor. Slutade med ett dubbelbyte i form av Lauritsen och Bengtsson ut, AIK-duon Kahl och Bahoui in. Dels är de formstarka, dels har de DGW snart. Hoppas på utdelning. Tanken är sedan att ta in Hümmet mot Jeppe inför nästa omgång, då ÖSK har riktigt fint spelschema i slutet (möter alla fem bottenlag t.ex.). Hur går det för er andra?

"I have never played for a draw in my life." - Sir Alex Ferguson

SvaraCitera