Meny Stäng

Totalt värdelösa jä...

Share:
Notifications
Clear all

Totalt värdelösa jävla spelfan!

6 Inlägg
3 Users
9 Likes
1,071 Visningar
Bergkampf
(@bergkampf)
Eminent Member
Topic starter  

Såg att denna tråd inte fanns än.

Jag har haft många klagomål hittills på denna upplagan vilket även lett till att jag blev bannad från att delta bland diskussionerna på Steam. Kritik gör ont tydligen. Även påpekat att mittbackar och målvakterna gärna sparkar bollen långt när dom inte behöver eller inte ska det. Men det kommer alltid nån tjomme som ska misskreditera dig och din taktik.

Men men. Spelade nyss en match med Milan och vann med 2-1 tack vare ett självmål av Cagliari efter att dom haft 4 röda kort. Logiken i det här spelet blir fan bara värre och värre för varje upplaga känns det som.

Det som är så jävla frustrerande är att en själv hade förlorat med 7-9 mål om man själv fått 4 röda kort. Men på nåt jävla magiskt sätt så lyckas AI'n alltid att stå emot även fast du har ett sjukt övertag.

https://imgur.com/0dV4msA https://imgur.com/0dV4msA

Micke, raca14 and Argt Troll reacted
Citera
Vribo FC
(@vribo-fc)
New Member

Bra publiksiffra väntas till cupfinalen, kul! 

(1,9% fullt...)

Micke and raca14 reacted
SvaraCitera
Bergkampf
(@bergkampf)
Eminent Member
Topic starter  

Helt seriöst......hur lite arbetar dom med det här spelet egentligen?

Spelade nyss en match, en av mina mittbackar får ett rött kort. Jag byter ut en av min kantspelare. Efter matchen så lipar denna spelaren för att jag bytte ut honom och jag kan inte ens förklara varför jag bytte ut honom.

Allt jag kan säga är i stort sett att han såg trött ut, han spelade dåligt, han har viktiga matcher som kommer.

Bra jobbat SI Games....

Micke reacted
SvaraCitera
raca14
(@raca14)
Estimable Member

@bergkampf Gud nåde den som vågar säga nåt... 🙁

SvaraCitera
Bergkampf
(@bergkampf)
Eminent Member
Topic starter  
Postad av: @raca14

@bergkampf Gud nåde den som vågar säga nåt... 🙁

Nä, råkar man säga nåt på Steam eller deras egna forum så får man antingen alla fanboys efter sig eller så blir man bannad. För kritik är något det företaget verkligen inte kan ta. 

raca14 and Micke reacted
SvaraCitera
Bergkampf
(@bergkampf)
Eminent Member
Topic starter  

Börjar bli så jävla trött på att man alltid måste ha spela med höggpress och gegenpress för att lyckas i det här spelet.... Känns som SI Games gjort spelet simpelt som fan...

hajen reacted
SvaraCitera
Share: