När släpps FM22?
Den 9 november 2021.
När släpps betan/early access?
Den 21 oktober 2021.
Demot då?
Den kostnadsfria demoversionen släpps samtidigt som huvudspelet.
På vilka konsoler kommer spelet att finnas?
Mac, PC, Xbox.
FM22 Mobile då?
Det kommer också ut den 9 november och går att förbeställa. För mer info, tryck HÄR.
Vilka är systemkraven för att kunna spela FM22 på en dator?
Se bifogad fil.
Hos vilka officiella återförsäljare kan man köpa spelet?
Steam och Epic.
Kommer man kunna köpa spelet via FMSweden för att på så vis stödja sidan?
Nej, tyvärr inte som det ser ut i dagsläget. Vi återkommer med ny information om det skulle bli aktuellt.
Vilka nya funktioner kommer att finnas?
En hel del! Bland annat en ny spelarroll vid namn "wide centreback", datahub, personalmöten, deadline day med mera. Dessutom ska matchmotorn förbättras för att ge en mer realistisk känsla. Draftläget kommer också få flera nya valmöjligheter, vilket är väldigt uppskattat. För mer info, tryck HÄR.
Se även FM:s officiella Youtube-kanal.
Frågor? Funderingar? Åsikter? Tankar? Skriv här i tråden!
"I have never played for a draw in my life." - Sir Alex Ferguson
Har ni tips på bra facepack samt logopack? ?
"Say it loud, say it clear, refugees are welcome here!"
- FC St Pauli
Hallå!
Misstänker att jag varit alldeles för ivrig på spelet och beställde ifrån happigames.se
Någon som har erfarenhet av den sidan och vet om det är en bluff eller inte?
Skulle få en cdkey till FM som aldrig dyker upp nämligen..
Köpte mitt spel häromdagen också, funkade hur smidigt som helst. Mailet kom typ på någon minut bara
@freberg Hmm.. Det var ju skönt att höra på ett sett. Men någon kod har jg fortf inte fått. Har mailat deras info så får väl vänta på svar..
LAGOM kul när knappar hem det i hopp om att få lira hela helgen ??
Vad har vi för nyheter i FM22?
Något så där extra ordinärt?
Med vänlig hälsning/
Daniel
@fidodk Har ej köpt betan än, men en funktion som jag ser fram emot mycket är att "youth ratings" blir dynamiskt. Med andra ord kommer inte alltid de bästa regens komma från Brasilien osv. längre utan det kan variera över tid i saven. Sen har drafterna blivit mycket roligare, så det ser jag fram emot mycket att få testa eftersom jag kör det rätt ofta.
"I have never played for a draw in my life." - Sir Alex Ferguson
Hallå!
Misstänker att jag varit alldeles för ivrig på spelet och beställde ifrån happigames.se
Varning gällande happigames är att om du köper spelet för det reducerade priset så blir du samtidigt medlem i deras medlemsklubb, så de kommer dra 299 kr i månaden om en inte säger upp det innan provperiodens slut.
"
För att handla på happigames.se för ett medlemspris är det ett villkor, att kunden med sitt första köp prenumererar på ett medlemskap på abonnemangvillkor. Kunden måste vara 18 år. Endast ett medlemskap kan skapas per kund. Företag kan inte skapa medlemskap. Kunden ansvarar för att sina kontouppgifter är uppdaterade och korrekta hela tiden.
Medlemspriset är 299, - inkl. Moms per månad och kommer att debiteras från kundens kreditkort varje månad efter provperioden. Detta innebär att medlemspriset inte höjs under de första 9 dagarna, eftersom denna period anses vara en provperiod, och kunden kan under provperioden använda avbeställningsrätten enligt § 18, i konsumentavtalslagen. Första gången medlemskurspriset höjs på kundens kreditkort är 14 dagar efter kunden har skapat sitt konto. Om kunden vill säga upp sitt medlemskap kan detta göras med omedelbar verkan fram till slutet av den period som betalats vid uppsägningstidpunkten. Avbokning måste göras skriftligen till info@happigames.se, och ämnesfältet ska innehålla rubriken “Uppsägning”.
Hallå!
Varning gällande happigames är att om du köper spelet för det reducerade priset så blir du samtidigt medlem i deras medlemsklubb, så de kommer dra 299 kr i månaden om en inte säger upp det innan provperiodens slut.
"
SpoilerHappigames.seFör att handla på happigames.se för ett medlemspris är det ett villkor, att kunden med sitt första köp prenumererar på ett medlemskap på abonnemangvillkor. Kunden måste vara 18 år. Endast ett medlemskap kan skapas per kund. Företag kan inte skapa medlemskap. Kunden ansvarar för att sina kontouppgifter är uppdaterade och korrekta hela tiden.
Medlemspriset är 299, - inkl. Moms per månad och kommer att debiteras från kundens kreditkort varje månad efter provperioden. Detta innebär att medlemspriset inte höjs under de första 9 dagarna, eftersom denna period anses vara en provperiod, och kunden kan under provperioden använda avbeställningsrätten enligt § 18, i konsumentavtalslagen. Första gången medlemskurspriset höjs på kundens kreditkort är 14 dagar efter kunden har skapat sitt konto. Om kunden vill säga upp sitt medlemskap kan detta göras med omedelbar verkan fram till slutet av den period som betalats vid uppsägningstidpunkten. Avbokning måste göras skriftligen till info@happigames.se, och ämnesfältet ska innehålla rubriken “Uppsägning”.
Vilken jävla hasslardeal. Bra med info så ingen luras av detta.
Någon som upplever samma som jag att man förlorar hela tiden oavsett vad man gör? Har aldrig tidigare upplevt att det är omöjligt att vinna.
Hej! Är det någon som har erfarenhet av mobil-versionen av FM och som kan rekommendera det? Tiden finns inte där för att spela på PC så jag undrar om mobil-versionen är ett bra substitut så man kan sitta å knappa på mobilen då och då.
Tack på förhand.
LURAD.
Har blivit lurad av happigames när jag skulle köpa cd key. Har inte fått någon och mailar dom och tar lång tid innan man får svar och sen svarar dom att dom inte kan hjälpa mig.. så håll er undan från dom; även om priset är bra.
Du hade tydligen rejält oflyt....Jag beställde nämligen från samma företag. Fungerade förträffligt! Betalade 355 kr...Å var igång inom en halvtimme och kunde börja spela betan....Får se hur det fungerar när riktiga spelet kommer igång!?
Hallo. Vad gäller mitt köp av FM 2022 som jag kvittrade så glatt om att det hade fungerat så bra för mig när jag använde företaget Happigames, så är jag inte så glad längre. Hade inte sett nån information om att jag blev medlem i deras medlemsklubb för 299 kr/ mån! Så nu har jag suttit och skickat ett skriftlig uppsägning om avbokning från klubben. Men jag har ingen aning om vad som händer med mitt spel framöver!? vet ej om jag blir av med spelet eller ej? Får väl se vad som hänt om 1 vecka när riktiga spelet släpps...
UNDVIK HAPPIGAMES...FÖR 355 KR
Ni som spelat betan, hur verkar spelet jämfört med tidigare upplagan?
Ni som spelat betan, hur verkar spelet jämfört med tidigare upplagan?
Antingen så har jag kommit in i spelet väldigt snabbt eller så skiljer sig inte spelen nämnvärt. Men man gillar ju det givetvis! 😉
Köp spelet via fmscout istället! Ungefär samma pris som på happigames!