Som rubriken lyder; vilka blir supertalanger på FM21?
Det finns självklara, det finns potentiella och så finns det naturligtvis okända spelare som i vanlig ordning kommer få en riktigt fin potential. Självklara spelare är till exempel Ansu Fati och Eduardo Camavinga, men vilka mer "okända" tror ni kommer rankas som supertalang?
Eftersom jag var med och upprättade dagens fråga vi ställde på Twitter så delar jag med mig av fyra namn som jag tror kommer hamna bland de som kommer rankas som supertalanger. Det finns naturligtvis fler och det är heller inte säkert att dessa når så högt men gissningar är just det - gissningar!
Karim Adeyemi, forward - RB Salzburg
Marcus Dewhurst, målvakt - Sheffield United
Adil Aouchiche, offensiv centralmittfältare - AS Saint-Etienne
Billy Gilmour, innermittfältare - Chelsea FC
Vilka tror ni blir supertalanger på FM21?
Någon som vet om Dortmunds supertalang Moukoko är med på FM21?
Vågar inte svära på det, men baserat på vad jag kan få fram i FM20-databasen så är de yngsta spelarna födda 2003, men den yngsta av de alla fyller så "sent" som 28 augusti vilket tyvärr talar för att Moukoko inte kommer att vara med i FM21 då han fyller år den 20 november, 2004.
@daniel-nilsson Kanske kan bli aktuellt med ett undantag som för Martin Ödegaard för några år sedan? Fint minne!
"I have never played for a draw in my life." - Sir Alex Ferguson
@daniel-nilsson Kanske kan bli aktuellt med ett undantag som för Martin Ödegaard för några år sedan? Fint minne!
Haha, ja den är fantastisk! Dock är där ju en del supertalanger födda -04 likt Moukoko som mycket väl skulle kunna få ett undantag. Vi får hålla våra tummar helt enkelt!
Vågar inte svära på det, men baserat på vad jag kan få fram i FM20-databasen så är de yngsta spelarna födda 2003, men den yngsta av de alla fyller så "sent" som 28 augusti vilket tyvärr talar för att Moukoko inte kommer att vara med i FM21 då han fyller år den 20 november, 2004.
Spelare födda 2004 måste väl vara med? De är ju 16 i år. 03:or var ju med på FM20. Just Moukoko kanske faller efter gränsen dock, brukar väl vara så att de har med alla som fyllt 16 innan nåt visst datum på hösten, minns inte vilket exakt.
fd Bütters
Spelare födda 2004 måste väl vara med? De är ju 16 i år. 03:or var ju med på FM20. Just Moukoko kanske faller efter gränsen dock, brukar väl vara så att de har med alla som fyllt 16 innan nåt visst datum på hösten, minns inte vilket exakt.
Ja, det är det jag menar. Vissa är, vissa inte.
Vågar inte säga till 100%, men tror det är från 1 Augusti eller 1 September.
Vilka svenska spelare tror ni blir supertalanger då? Vi har ju haft Nils Fröling här senast. Lär väl kunna dyka upp ett och annat namn som man kanske inte tänkt på.. Jens Cajuste?
Who has two thumbs and doesn't give a crap?
Jag slår ett slag för Emil Roback. Kan tänka mig att han har en stor PA i FM21.
"Oi bruv, three pints a lagar and a pint a guiness." - Bret Clement's greeting to pretty much everyone.
Synd att han argentinska supertalangen i Mallorca, Luca Romero, är för ung för att medverka i FM21. Han är precis som Yousouffa Moukoko, född i november 2004.
Haha... Varför det? Lägg en CA och PA som är inom gränserna, lägg de personliga attributen som längd och vikt kanske, och kanske bara lägga in de spetskompetenser du med säkerhet vet vad de borde ligga på, resten delas ut automatiskt för att komplettera CA.
Tjåland i Molde ska jag försöka få in i AIK iallafall
Kasper Månsson 17 i KRISTIANSTAD FC
Lirar med Kristianstad just nu och han är fantastisk!
Värt att köpa direkt.
Kasper Månsson 17 i KRISTIANSTAD FC
Lirar med Kristianstad just nu och han är fantastisk!
Värt att köpa direkt.
Alla töntar bor i Landskrona
@fmviktor91 Tjena, blev direkt intresserad av Tjåland, men problemet är att jag inte hittar honom.
Ser inte heller alla lirare i Molde, jag har högsta och nästhögsta ligan i Norge aktiverade men under 'visa-endast', har även stor databas.
Vet du eller någon annan som vet problemet?
@ericaallflood Tror du måste ha ”spelbar” för att få upp alla spelare. Räcker alltså inte med ”visa endast”