Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

Uppdaterade svenska talanger och skapade 05:or (Databas för nedladdning!)

friggan
(@friggan)
Ungdom
Topic starter  

Hej!

Jag har suttit i editorn ett tag och skapat två databaser som går utmärkt att kombinera! Jag fullkomligt hatar att ungdomslandslagsspelare i spelet som standard har -55 i potential och kan således inte ens platsa i allsvenskan om de når upp till sin potential. Jag var sugen på en databas där svenskar spelare har större chans till spel i allsvenskan, europa och landslaget, och således också förhindra att landslaget enbart är fyllt av regens 10 år in i spelet!

Databas 1: Svenska talanger
Jag har gått igenom alla de svenska landslagen från u21 ner till födda 2004. Jag har förbättrat och jämfört så att de som är bäst på riktigt är bäst i spelet. Jag har justerat omkring 500 spelare så att de har har CA som motsvarar hur bra de är idag. Jag har också givit landslagsspelarna -7 i potential (vissa -75 och -8 finns för supertalanger). Nu tycker jag att det bättre motsvarar verkligheten. Långt ifrån alla når allsvenskan, även om betydligt fler gör det nu än tidigare.

Databas 2: Skapade talanger
Jag har skapat 23 stycken svenska landslagsspelare födda 2005 och två stycken födda 2004 som inte är med i spelet från början. Nu kan du äntligen lägga vantarna på megatalangerna Roony Bardghji och Jardell Kanga! 

Det går givetvis även att kombinera dessa databaser med FMSU, och de flesta andra databasuppdateringar! Detta är inte för alla men jag tycker att spelet är otroligt mycket bättre och roligare nu än med originaldatabasen. 

Citera
FMViktor91
(@fmviktor91)
Ungdom

Postad av: @friggan

Hej!

Jag har suttit i editorn ett tag och skapat två databaser som går utmärkt att kombinera! Jag fullkomligt hatar att ungdomslandslagsspelare i spelet som standard har -55 i potential och kan således inte ens platsa i allsvenskan om de når upp till sin potential. Jag var sugen på en databas där svenskar spelare har större chans till spel i allsvenskan, europa och landslaget, och således också förhindra att landslaget enbart är fyllt av regens 10 år in i spelet!

Jag har gått igenom alla de svenska landslagen från u21 ner till födda 2004. Jag har förbättrat och jämfört så att de som är bäst på riktigt är bäst i spelet. Jag har justerat omkring 500 spelare så att de har har CA som motsvarar hur bra de är idag. Jag har också givit landslagsspelarna -7 i potential (vissa -75 och -8 finns för supertalanger). Nu tycker jag att det bättre motsvarar verkligheten. Långt ifrån alla når allsvenskan, även om betydligt fler gör det nu än tidigare.

Jag har skapat 23 stycken svenska landslagsspelare födda 2005 och två stycken födda 2004 som inte är med i spelet från början. Nu kan du äntligen lägga vantarna på megatalangerna Roony Bardghji och Jardell Kanga! 

Det går givetvis även att kombinera dessa databaser med FMSU, och de flesta andra databasuppdateringar! Detta är inte för alla men jag tycker att spelet är otroligt mycket bättre och roligare nu än med originaldatabasen. 

Var laddar man ner? 

SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Ungdom
Topic starter  

@fmviktor91

Klicka på rubrikerna! 

SvaraCitera
FMViktor91
(@fmviktor91)
Ungdom

@friggan märkte det efter 🙂

SvaraCitera
LeoFM
(@leo)
Ungdom

@friggan

Suveränt! Jag spelade faktiskt med Anton Mossnelid innan han gick till Sundsvall, han är en sjuk talang! Den största talangen från Hälsingland sedan Tomas Brolin. Du borde lägga till central mittfältare som en av hans positioner, då han spelade där hela tiden innan han gick till Sundsvall. Ska bli kul att se hur han utvecklas!

SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Ungdom
Topic starter  

@leo

Tack! Kul att du spelat med honom! Lägger till CM!

LeoFM gillade
SvaraCitera
raca14
(@raca14)
Ungdom

Postad av: @friggan

Hej!

Riktigt grymt! Tack så mycket för arbetet med talangerna!

friggan gillade
SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Ungdom
Topic starter  

@raca14

Tack!

SvaraCitera
Daniel Nilsson
(@daniel-nilsson)
Supersub Admin

Älskar dig 💙

SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Ungdom
Topic starter  
Postad av: @daniel-nilsson

Älskar dig 💙

❤️

SvaraCitera
Micke
(@micke)
Ungdom Admin

Grymt bra jobbat, friggan!

"I have never played for a draw in my life." - Sir Alex Ferguson

friggan gillade
SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Ungdom
Topic starter  

För er som använder df11 så har jag gjort facepacks till de flesta spelarna också!

SvaraCitera
Antonsson4
(@antonsson4)
Ungdom

@friggan Ligger facepack till spelarna i filerna?

SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Ungdom
Topic starter  

@antonsson4

Nej de laddas hem här:

https://df11faces.com/

SvaraCitera