Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

Spela Allsvenskan 2021?

Sida 2 / 2

zXc
 zXc
(@zxc)
Ungdom

@argt-troll

Kommer inte in i datorn. Ska lämnas in på verkstad idag 😫 

SvaraCitera
YNWA19PLUS6
(@ynwa19plus6)
Ungdom

Lyckades ni lösa det med kontrakten? Eller måste man göra dem till Free Agents direkt?

SvaraCitera
FredrikFreddeAdam
(@fredrikfreddeadam)
Ungdom
Topic starter  

Min editor la ner av oklar anledning och alla ändringar försvann. Så jag ska köra denna FMSU-uppdatering efter att kvalmatcherna är klara tänkte jag.

Frågor:

när kommer uppdateringen ut med rätt lag i rätt serier? (hoppas 16.50 på söndag =) 

hur långt ner i serierna kommer det vara rätt lag i rätt serie om man startar 2021? (hoppas minst ner till div 1)

kommer det göras några ändringar i spelarnas förmågor och potential jämfört med originalet? (hoppas ej)

några övriga ändringar, t.ex. lagen? (hoppas ej)

ner till vilken nivå kommer det göras uppdaterade övergångar? (hoppas minst ner till div 1) och kommer det tas hänsyn till klubbarnas ekonomi, som exempel borde Djurgården få in några miljoner för Karlström+Augustinsson?

kommer även tränare/ledare uppdateras, vissa har ju lämnat sina lag osv (hoppas)

hur kommer det bli med de spelare vars kontrakt går ut nu 2020 och där framtiden ännu ej är klar? (ingen preferens)

SvaraCitera
FredrikFreddeAdam
(@fredrikfreddeadam)
Ungdom
Topic starter  

En fråga till, på tal om att det är cuplottning om en timme:

Går att ändra i editorn så att säsongen 2021 inleds med dom riktiga cupmatcherna så som det kommer vara IRL? Kommer FMSU uppdateras på detta sätt med korrekta cupmatcherna - om ej, hur lägger man in det själv?

SvaraCitera
Erkmaizter
(@erkmaizter)
Ungdom

Minns från tidigare updates att typ lokala tidningar typ Upsala Nya för Sirius fanns med och  tex fotbollskanalen. Om ingen orkar kan jag pilla lite sj om nån berättar hur man gör.

SvaraCitera
Sida 2 / 2