någon som vet hur man söker på "högoktaniga spelare" i spelet? eller vad som räknas som högoktaning.
hitta att man kan välja "världsrykte", skala 1-7999? vad motsvarar högoktanig
någon som vet hur man söker på "högoktaniga spelare" i spelet? eller vad som räknas som högoktaning.
hitta att man kan välja "världsrykte", skala 1-7999? vad motsvarar högoktanig
Skulle vilja veta det också ?
Även om man scoutat en spelare och den ”matchar en värvningsfilosofi” så vet man ju inte vilken filosofi eller går det att se någonstans? Enkelt med typ ålder eller nationalitet men just högoktanig vet jag bara inte
Läs igenom Dannes lördagsgodis, där finns mycket smaskigt att läsa om! 🙂
Hej! Trodde jag hade någorlunda koll på spelet, men nu har jag hamnat i en konstig knipa.
Jag har för första gången tagit över ett akademilag (SJK Akatemia) och del av visionen är att ge A-lagsspelare från moderlaget speltid. Nu har det gått en månad eller något, och styrelsen är svinarg på mig för att jag inte gjort detta. Jag kan för mitt liv inte förstå hur jag kan använda A-lagsspelarna i mina matcher? Har liksom använt de spelarna som varit till mitt förfogande, och moderlaget har inte skickat några spelare ner under tiden. :/
Edit: Det löste sig. En bit in i säsongen så började de skicka spelare...
Dum fråga kanske, är ny till både spelet och den här plattformen: Uppdateras de svenska ligorna i samband med vinteruppdateringen? Alltså har Helsingborg och Falkenberg bytt plats med Halmstad och Degerfors? Annars förmodar jag att jag kan ändrå det i editorn?
Hej! Välkommen till din alternativa verklighet!
Ladda hem FMSU-uppdateringen så ska du se att allt är så som det ska!
Dessa jävla presskonferenser. Vad för inverkan har dem? Sedan de tillkom i spelet så är det nog inte fler än 10 jag har valt att vara med på, om man bortser den första när man presenteras. Urbota trötta.
Det bästa är fri text-rutan där man kan skriva svordomar och få böter eller bli avstängd.
Hej! funderar på att köpa ny dator men undrar om saven man spelar flyttas med till den nya om man sparar i molnet?
LL
Hej! funderar på att köpa ny dator men undrar om saven man spelar flyttas med till den nya om man sparar i molnet?
Ja. Du kan ju för säkerhetsskull spara ner filen i Dropbox eller på en USB för att vara på den säkra sidan.
Tack för svar!!!
LL
@daniel-nilsson Haha, älskar svaret där! "Det räcker för att vår redaktör ska bli glad."
"I have never played for a draw in my life." - Sir Alex Ferguson
Tänkte kolla hur ni som gjort rapport får in bilder. Har känt mig lite vilsen sen ja regga mig, och har länge varit sugen på nån rapport framöver. Så skulle göra mycket mer om man kan lägga in lite bilder 🙂
lägg bara in url:en så kodar sig det själv och blir en bild! Supersmidigt!
Tack! Får se när det kommer upp en rapport. Har inte kunnat kört mer än 1 1/2 säsong, så hoppas detta ska få upp motivationen. 😀
@fmsvensson det är väl klart du ska starta en rapport!
Är du fortsatt osäker på bilder så skriv ett pm till mig 🙂
Efter ett tag under säsongen så slutar mina scouter att scouta uppdraget jag skickat dom på. Jag väljer Region, ålder och Pågående under varaktighet men ändå så slutar dom scouta området efter ett tag (har inte tänkt på när det hänt men ska hålla utkik). Scoutpengar finns det gott om så tror inte det är problemet.
Någon som vet?