Har gått igenom 9 hela division 4-serier nu. Fortsättning följer...
Vilket jobb! Grymt!?
Fortsätt kämpa, vi är många som står bakom dig och ser fram emot spela resultatet utav ditt hårda slit 🙂
Hammarby - Hammarby TTF Herrfotboll
IK Frej Täby i div 4 har Täby FK och Erikslund KF som rivaler.
Daniel Melki (68006507) har gjort comeback som spelare i Frejs div 4 lag
Här är loggan till Hammarby TTF Herrfotboll i Div 1 Norra
@raca14 Du gör det otroligt bra, är det spelarna i dessa lag också (förstår om det är smått omöjligt, men kunde inte låta bli att fråga) eller ”endast” klubbarna?
Känner att det får räcka med lagen och dess färger, bildande, rykte, arenor och städer med koordinater, arenor som befinner sig nära varandra, en del reservarenor, matchställ, rivaler osv...
Tack. Har en tredjedel kvar av 4:an... Har inte blivit lika mycket som jag hoppats på under påsken, men det går framåt.
Efter det är det 5:an kvar tillsammans med en del lag från de lägre divisionerna.
för mig räcker till division 4 så jag kan köra RB Norrköping 🙂
@raca14 behöver du hjälp med dom småländska serierna så hjälpen jag mer än gärna till!
Tack, så mycket. Håller på med dom i detta nu faktiskt. Derbyn och rivaler får du gärna sätta ihop en lista på.
Gärna med rankingen 0-100 och om det är lokala, tävlingsinriktade eller historiska rivaliteter och derbynamn. 🙂
BTW raca14att du har bara en stjärna på profilbilden 😉 xD
nån som vet om nya htff logon finns i nått logopack än
@raca14 Hur fortlöper arbetet? Antar att många med mig ser väldigt mycket fram emot möjligheten att bege sig ner i divisionerna och börja kriga.
Förresten kommer du ange något swish-nummer eller liknande? Tänkte att man kanske kan få donera som ett tack för väl utfört arbete
Det har varit mycket just nu, men arbetet fortlöper.
Vad gäller donation med pengar, så donera i så fall hellre till någon välgörenhet för de som har det värre... ?