Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

[Klistrad] FMSU (FMSweden Update)

Sida 7 / 13

FMViktor91
(@fmviktor91)
Ungdom

Uppskattar oxå ditt jobb även att jag kan vara lite pain in the ass 😛 laddar inte ner varje fil men då och då för att vara uppdaterad.

SvaraCitera
billyolsson
(@billyolsson)
Ungdom

Tror att jag som många andra just nu i alla fall väntar på att transferfönstret ska stänga.

Kan tänka mig att därav de låga nedladdningarna av dina updates. Ditt arbete med updatesen uppskattas sjukt mycket! Väntar dock in transferfönstret, sen är det fullrulle igen!

SvaraCitera
Palst
(@palst)
Ungdom

Du kanske kan prova att släppa uppdateringar mer sällan? Det är ju fantastiskt att FMSU uppdaterats så frekvent, men om jag talar för mig själv så startar jag inte nya saves tillräckligt ofta för att det ska vara försvarbart att ladda ner varje uppdatering. Fullt förståeligt om du inte känner peppen att fortsätta, men det är en tanke iaf. 🙂

SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Talang

Jag tycker att det ska släppas ofta. Då finns det alltid en rykande färsk FMSU när man väl vill starta en ny save! 

Du gör ett jättejobb Peppe! 

zXc gillade
SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Talang FMSU
Topic starter  
Postad av: @palst

Du kanske kan prova att släppa uppdateringar mer sällan? Det är ju fantastiskt att FMSU uppdaterats så frekvent, men om jag talar för mig själv så startar jag inte nya saves tillräckligt ofta för att det ska vara försvarbart att ladda ner varje uppdatering. Fullt förståeligt om du inte känner peppen att fortsätta, men det är en tanke iaf. 🙂

Blir ingen skillnad. Är inte själva publiceringen som tar tid, det är att göra alla övergångar mm som tar tid = samma jobb.

Micke gillade
SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Talang FMSU
Topic starter  

Torsdag och FMSU på schemat! Flera intressanta övergångar är klara under veckan som gått, samtliga är såklart med i senaste FMSweden Update! Här nedan kan ni se några utav dom.

• Luka Jovic klar för Frankfurt
  • Mario Mandzukic klar för Milan
  • Klaas-Jan Huntelaar klar för Schalke 04
  • Jack Wilshere klar för Bournemouth
  • Kevin Strootman klar för Genoa
  • Ole Söderberg klar för IFK Göteborg
  • Jón Gudni Fjólson klar för Hammarby

Flera kontrakt är också förnyade! Detta och mycket mer finns med i nya updaten!

För att aktivera det tyska och japanska landslaget så ber jag er ta bort filerna som heter "fake.Inc" och "nleague.Inc".

PC: Sports Interactive/FM21/Editor Data

Mac: Tryck på "Gå" i startmenyn, håll inne alt-knappen. Sedan: Bibliotek/Application/Sports Interactive/Football Manager 2021/Editor data

https://www.mediafire.com/file/hu408hsg4skko8m/FMSU.fmf/file

SvaraCitera
Palst
(@palst)
Ungdom

@peter-hecktor Tänkte mer om problemet låg i att motivera sig. Skulle du släppa mer sällan skulle det kanske bli fler nedladdningar. Vet inte hur andra fungerar, men jag laddar nog bara ner en uppdatering av databasen när jag faktist ska starta en ny save att använda databasen till. Ligger problemet i att det är för mycket jobb oavsett så är det ju inte så mycket att göra såklart.

Micke gillade
SvaraCitera
FMSvensson
(@fmsvensson)
Ungdom

Grymt jobb Peppe. Du gör alltid fmspelandet roligare när man får det senaste. Ska bli bättre på att visa uppskattningen du gör för FMSweden

Micke gillade
SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Talang FMSU
Topic starter  

Tack för snälla ord! Jag bryr mig inte om folk kommenterar ens arbete, det förväntar jag mig inte att någon ska göra. För mig säger nedladdningarna allt och det är det som avgör om det är värt att fortsätta eller inte. 🙂

zXc, Micke och raca14 gillade
SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Talang

@peter-hecktor Tråkigt att du känner så. Jag startar en save som jag förhoppningsvis kan hålla i liv i några månader. Då laddar jag inte ner någon ny FMSU under den tiden. Men, när jag väl vill starta en ny save så blir jag superglad av arbetet du lagt ner så att det ska finnas en uppdaterad databas redo för mig. 

zXc och Micke gillade
SvaraCitera
jonatannk
(@jonatannk)
Ungdom

@peter-hecktor om FMS vore en religion skulle du vara Guden vi tillbad och dyrkade. Bara så du vet.

Who has two thumbs and doesn't give a crap?

Micke gillade
SvaraCitera
FMViktor91
(@fmviktor91)
Ungdom

Dimitri Oberlin är kontraktlös 🙂

SvaraCitera
Kungen over Div.4
(@kungen-over-div-4)
Ungdom

@peter-hecktor Hur laddar jag ner den? Är ganska ny

SvaraCitera
Max
 Max
(@max)
Ungdom

@kungen-over-div-4

Du laddar ner den via länken och sen placerar du den i mappen som hänvisas i inlägget där länken finns, beroende på om du spelar på PC eller Mac.

SvaraCitera
Argt Troll
(@argt-troll)
Ungdom

Vill bara säga tack för ditt slit, Pettan!

SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Talang FMSU
Topic starter  

Torsdag och mindre än en vecka kvar utav transferfönstret. Det smäller till ordentligt i Europa nu och veckans FMSU bjuder på flera sköna värvningar. B.la dessa:

• Mesut Özil klar för Fenerbahce
  • Martin Ødegaard klar för Arsenal
  • Fikayo Tomori klar för Milan
  • Papi Gómez klar för Sevilla
  • Arkadiusz Milik klar för Marseille
  • Mateo Musacchio klar för Lazio
  • Fernando Llorente klar för Udinese
  • Andrea Conti klar för Parma
  • Mathew Ryan klar för Arsenal
  • Willian José klar för Wolves
  • Max Meyer klar för Köln
  • Kolbeinn Sigthorsson klar för IFK Göteborg
  • Jetmir Haliti klar för AIK

Detta och många fler övergångar är med i FMSU!

För att aktivera det tyska och japanska landslaget så ber jag er ta bort filerna som heter "fake.Inc" och "nleague.Inc".

PC: Sports Interactive/FM21/Editor Data

Mac: Tryck på "Gå" i startmenyn, håll inne alt-knappen. Sedan: Bibliotek/Application/Sports Interactive/Football Manager 2021/Editor data

https://www.mediafire.com/file/f4dnbdrfs0tcna8/FMSU.fmf/file

SvaraCitera
Persler
(@persler)
Ungdom

Grymt jobb!

SvaraCitera
ljungberg90
(@ljungberg90)
Ungdom

Lite halvt ny på detta, men skulle man kunna önska att iallafall dom "stora" spelarna i Japanska ligan (Iniesta, Vermaelen osv) finns med.

Hade också gärna bara för sakens skull önskat se kozuyoshi Miura med, eftersom han är 53 år och aktiv 🧐 

SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Talang

Lucas Gomes i Porto säger att han valt Sverige nu och kommer fortsätta spela där. Därmed tycker jag du ska låsa honom dit då han alltid väljer Portugal i spelet 😉 

Källa: Podden Ungdomsproffs

zXc gillade
SvaraCitera
zXc
 zXc
(@zxc)
Talang

@ljungberg90

Fatta att den gubben varit med på CM redan 1942 😎 

SvaraCitera
Sida 7 / 13