Är det korrekt lag som spelar i de lägre divisionerna, eller enbart Superettan och AS? 🙂
Rätt lag i Allsvenskan och Superettan. Inom kort kommer en vinteruppdatering ifrån SI, då rättas lagen i division 1 och 2 till sig.
Julafton är här, en tid för god mat och mys med familjen. Men vem vet, när Kalle Anka är slut och alla somnat i soffan så kanske det är dags för FM? I vilket fall kommer här en ny FMSU!
- Alla övergångar fixade
- Rätt manager i rätt lag
- Alla kontrakt uppdaterade
- CA/PA uppdaterade
- Rätt lag kvalar till Europa ifrån Sverige
För att aktivera det tyska och japanska landslaget så ber jag er ta bort filerna som heter "fake.Inc" och "nleague.Inc".
PC: Sports Interactive/FM21/Editor Data
Mac: Tryck på "Gå" i startmenyn, håll inne alt-knappen. Sedan: Bibliotek/Application/Sports Interactive/Football Manager 2021/Editor data
https://www.mediafire.com/file/3mn1ocnpfl7okld/FMSU.fmf/file
Wilgot Marshage sa i podden Ungdomsproffs att klubbkamraten Lukas Björklund i Milan är den bästa spelare han någonsin spelat med. Med andra ord bör Lukas ha kanske högst CA av samtliga i 04-landslaget (idag har han 60, medan Wilgot själv har 70)!
Då var det dags för årets sista FMSU! Det har börjat hända lite saker i Sverige men även lite smått utomlands inför det hektiska januarifönstret.
Här är några utav de övergångar som skett den senaste veckan:
- Kevin Walker klar för Örebro SK
- Axel Wallenborg klar för Djurgården
- Bénie Traore klar för Häcken (Vilken SUPERTALANG!!)
- Mergim Krasniqi klar för Örebro SK
- Bobby Allain klar för Örebro SK
- Étienne Capoue klar för Villarreal
Spelare som Diego Costa och Alexander Milosevic är nu kontraktslösa. Har även förlängt kontraktet med vissa spelare.
För att aktivera det tyska och japanska landslaget så ber jag er ta bort filerna som heter "fake.Inc" och "nleague.Inc".
Mac: Tryck på "Gå" i startmenyn, håll inne alt-knappen. Sedan: Bibliotek/Application/Sports Interactive/Football Manager 2021/Editor data
https://www.m ediafire.com/file/na8j6hzgbendqld/FMSU.fmf/file
Hade du väntat en timme så hade du hunnit få med Jeremejeff också 😉
Trots att man startar 2021 är inte Tromsö och Lilleström uppflyttade. Är detta något som styrs av FMSU?
Trots att man startar 2021 är inte Tromsö och Lilleström uppflyttade. Är detta något som styrs av FMSU?
Jag har inte lagt tid på norska ligan. Om det finns ett intresse så skriv vilka lag som ska flyttas upp respektive ner så löser jag det!
Eliteserien: ålesund och start ner
obos: tromsö och lilleström upp. Kongsvinger och Öygarden ner till div2
Fredrikstad och Bryne upp från div2 till obos
Andre Callisir såld.
Amin Affane släppt på fri transfer av Blåvitt. (äntligen)
Philip Zinckernagel i Bodö/Glimt har gått till Watford som bosman
de graca borta från blåvitt med, till VVV i holland,
DÅ var det torsdag igen! Det har börjar röra på sig både i Sverige och ute i Europa. Här kommer ett axplock utav det som hänt senaste veckan:
- Alexander Jeremejeff klar för BK Häcken
- Isak Pettersson klar för Toulouse
- Hjalmar Ekdal klar för Djurgården
- André Calisir klar för Apollon Smyrnis
- Thomas Isherwood klar för Darmstadt
- Kristopher Da Graca klar för VVV-Venlo
- Daniel Granli klar för Ålborg
Massa andra saker är också fixade så som upp och nedflyttningar i Norge (enligt önskemål) samt flera managerändringar (Pochettino till PSG t.ex) mm.
https://www.mediafire.com/file/4iapyplvplj9lok/FMSU.fmf/file
DÅ var det torsdag igen! Det har börjar röra på sig både i Sverige och ute i Europa. Här kommer ett axplock utav det som hänt senaste veckan:
- Alexander Jeremejeff klar för BK Häcken
- Isak Pettersson klar för Toulouse
- Hjalmar Ekdal klar för Djurgården
- André Calisir klar för Apollon Smyrnis
- Thomas Isherwood klar för Darmstadt
- Kristopher Da Graca klar för VVV-Venlo
- Daniel Granli klar för Ålborg
Massa andra saker är också fixade så som upp och nedflyttningar i Norge (enligt önskemål) samt flera managerändringar (Pochettino till PSG t.ex) mm.
https://www.mediafire.com/file/4iapyplvplj9lok/FMSU.fmf/file
Jag kör nog den förra filen tills De kontrakt som gått ut i norden nu från 1 januari är free transfers. Dagerstål i Norrköping till exempel 🙂
Oscar Karlsson från Trosa Vagnhärad till Nyköping Bis och Enis Ahmetovic från Umeå till Nyköping Bis om det inte redan är gjort. Skulle verkligen uppskattas 🙂
Jakob Bergman har nu också gått till Bissarna från Umeå 🙂
Nu till miljon dollar frågan, Peter:
Hur ser Mjölbys trupp ut?
Christian Kouakou lämnar blåvitt för sirius! Yes Im sirius!!
Nu till miljon dollar frågan, Peter:
Hur ser Mjölbys trupp ut?
Usch, den ser inte rolig ut.. 😉