Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

[Klistrad] FMSU (FMSweden Update)

Sida 3 / 13

zXc
 zXc
(@zxc)
Talang

Alltså själva nedladdningen går smidigt. Men när man lägger den i Editor data-mappen så verkar den inte fungera? 

SvaraCitera
Milan120
(@milan120)
Ungdom

FMSU gick bra men vad för gratis program rekommenderar ni om man ska ladda ner mega logopack?

SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Talang FMSU
Topic starter  
Postad av: @zxc

Alltså själva nedladdningen går smidigt. Men när man lägger den i Editor data-mappen så verkar den inte fungera? 

Då har du inte lagt den i rätt mapp.

SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Talang FMSU
Topic starter  
Postad av: @milan120

FMSU gick bra men vad för gratis program rekommenderar ni om man ska ladda ner mega logopack?

Jag kör Winrar, funkar bra.

Micke gillade
SvaraCitera
rillebeckman
(@rillebeckman)
Ungdom

Kommer fantastiska FMSU styra upp så de svenska serierna är de rätta om man startar save nästa säsong, dvs 2021?

Vidare: Finns det nånstans man kan visa sin uppmuntran och uppskattning för detta arbete i form av ekonomisk donation? 🙂

Micke gillade
SvaraCitera
FC Demba
(@fc-demba)
Ungdom

Nu längtar man efter att kunna spela med Monza 🤓

SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Talang FMSU
Topic starter  
Postad av: @rillebeckman

Kommer fantastiska FMSU styra upp så de svenska serierna är de rätta om man startar save nästa säsong, dvs 2021?

Vidare: Finns det nånstans man kan visa sin uppmuntran och uppskattning för detta arbete i form av ekonomisk donation? 🙂

Det kommer att fixas när alla serier är helt klara för 2021. Nu t.ex måste vi invänta kvalet mellan Kalmar FF och J-Södra innan Allsvenskan är komplett.

Tack för fina ord! Behåll pengarna eller skänk en slant till barncancerfonden, dom behöver pengarna mer än jag 🙂

polloq, mackinh0, rillebeckman och 3 personer gillade
SvaraCitera
mackana00
(@mackana00)
Ungdom

Tjena! Här kommer lite GAIS uppgifter:

Carl Calle Nyström, Paulo Marcelo, Predrag Randelovic samt Emil Wahlström lämnar GAIS och blir kontraktlösa

Harun Ibrahim 17 år kommer närmast från Angered BK och var jagad av alla Göteborgslag men valde självklart det finaste laget i stan 🙂

Youssef Fayad uppflyttad från u19 (kanske redan finns i spelet)

https://www.gais.se/calle-elfgren-nystrom-lamnar-gais/
https://www.gais.se/emil-wahlstrom-lamnar-gais/

SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Talang FMSU
Topic starter  

Torsdagen är här, en ny FMSU likaså! Lugnet före stormen är det som råder men snart är det dags för januarifönstret som kommer sätta fart på transfermarknaden ordentligt.

I denna FMSU finns följande uppdateringar:

• Senaste övergångarna är fixade (Balotelli till Monza t.ex)
  • Kontraktsförlängningar fixade
  • CA/PA-ändringar fixade på vissa spelare för att spegla verkligheten bättre

Jag inväntar kvalen i svensk fotboll innan jag kan fixa till det svenska seriesystemet för säsongen 2021.

För att aktivera det tyska och japanska landslaget så ber jag er ta bort filerna som heter "fake.Inc" och "nleague.Inc".

PC: Ladda ner FMSU gratis här och placera den i: Sports Interactive/FM21/Editor Data

Mac: Bibliotek/Application/Sports Interactive/Football Manager 2021/Editor data

http://www.mediafire.com/file/7ujc8hsc571gx6l/FMSU.fmf/file

SvaraCitera
Daniel Nilsson
(@daniel-nilsson)
Supersub Admin

Fantastiskt! 😀

SvaraCitera
Phansell
(@phansell)
Ungdom

Åh så gött 🙂 Bra jobbat! 😍 😍 

"Say it loud, say it clear, refugees are welcome here!"
- FC St Pauli

SvaraCitera
El Payaso
(@el-payaso)
Ungdom

När jag startar 2020 så ligger Elias Andersson på fri transfer, måste ha blivit fel eller?

SvaraCitera
Tjerna1998
(@tjerna1998)
Ungdom

Kanske inte är möjligt, men skulle det gå att göra en skuggversion av databasen, där övergångarna stannar som i slutet av säsongen? De som lämnar med utgående kontrakt skulle kunna sättas som fria agenter.

Det hade varit kul att spela med en bra databas, men där man startar säsongen med större frihet över truppen. Typ som AIK nu, där man släpper spelare men inte spikat några nyförvärv än.

SvaraCitera
El Payaso
(@el-payaso)
Ungdom

Postad av: @el-payaso

När jag startar 2020 så ligger Elias Andersson på fri transfer, måste ha blivit fel eller?

Nu läste jag ikapp lite här i tråden och det tycks vara medvetet, men brukar du göra så? Vet att du brukar lägga in övergångarna i januari direkt. Men det blir ju jävligt konstigt nu när man spelar med lag vars säsonger börjar 2020 och så finns det massa Allsvenska spelare som egentligen står under kontrakt den tiden på free transfer?

SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Talang FMSU
Topic starter  

Nu läste jag ikapp lite här i tråden och det tycks vara medvetet, men brukar du göra så? Vet att du brukar lägga in övergångarna i januari direkt. Men det blir ju jävligt konstigt nu när man spelar med lag vars säsonger börjar 2020 och så finns det massa Allsvenska spelare som egentligen står under kontrakt den tiden på free transfer?

FMSU utgår ifrån säsongen 2021. Om det inte passar så rekommenderar jag grunddatabasen 🙂

SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Talang FMSU
Topic starter  

FMSU utgår ifrån säsongen 2021. Elias Andersson kommer från och med morgondagens update vara i Djurgårdens IF.

SvaraCitera
El Payaso
(@el-payaso)
Ungdom

Postad av: @peter-hecktor

FMSU utgår ifrån säsongen 2021. Om det inte passar så rekommenderar jag grunddatabasen 🙂

Yes, fattar det, jag får göra min egen helt enkelt om jag vill ha det på mitt sätt 🙂

SvaraCitera
Peter Hecktor
(@peter-hecktor)
Talang FMSU
Topic starter  

Då var det torsdag igen och dags för en ny FMSU! Det börjar hända lite saker i de svenska klubbarna inför säsongen 2021 vilket ni såklart kommer märka i denna update. Några utav sakerna som fixat är:

• Calle Johansson klar för IFK Göteborg
  • Elias Andersson klar för Djurgården
  • Rasmus Schüller klar för Djurgården
  • Nicklas Maripuu klar för Degerfors

Det är nu rätt lag i Allsvenskan och Superettan för säsongen 2021. Flera spelare har skrivit på nya kontrakt som självklart är fixade dom med. Tipsa mig gärna om något ska ändras!

För att aktivera det tyska och japanska landslaget så ber jag er ta bort filerna som heter "fake.Inc" och "nleague.Inc".

PC: Ladda ner FMSU gratis här och placera den i: Sports Interactive/FM21/Editor Data

Mac: Bibliotek/Application/Sports Interactive/Football Manager 2021/Editor data

https://www.mediafire.com/file/fsegd5z49wlvd8k/FMSU.fmf/file

SvaraCitera
kazim
(@kazim)
Ungdom

Startade upp första saven nu, men då är Dalkurd kvar i S1 och IFK Värnamo i division 1..?

SvaraCitera
FredrikFreddeAdam
(@fredrikfreddeadam)
Ungdom

@peter-hecktor

Tack, testade nu

- fel lag till Europa, Hammarby, AIK & Djurgården till Conference (borde vara Elfsborg, Häcken + vakant) fråga här: om man inte lägger in ett tredje manuellt, förstår spelet då att det ska vänta på cupvinnaren som det sista laget?

- dalkurd/värnamo ligger fel som tidigare nämnt, div 1 är fel men det skriver du ju själv

+ vet inte om det är som du har ändrat något, men verklig säsongsstart, lagen värvar inte friskt som de gjorde när jag simulerade orginaldatabasen utan de flesta värvar nästan mindre än irl (positivt)

? finns det något sätt man kan lägga in cupgrupperna manuellt så att det blir rätt lag vidare till gruppspelet och helst också autentiska grupper? cupen börjar ju direkt när man startar 2021

SvaraCitera
Sida 3 / 13