Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

[Klistrad] FMSU (FMSweden Update)

Sida 12 / 12

krelleg
(@krelleg)
Ungdom

Postad av: @krelleg

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/zgxOmK/avslojar-sa-mycket-kostar-berg-for-ifk-goteborg

Bergs lön + sign on, Wendt sägs bli typ samma summor.

Ah, sorry, såg nu att det redan var fixat. Löste Gustav Svensson-problemet genom att flytta honom till Seattle, då kom han helt plötsligt med när jag laddade databasen sen, men var omöjligt för mig att få med honom när han tillhörde kinesiska klubben (trots att andra svenska spelare i Kina funkade, såsom Sam Larsson, Danielsson etc.). Keep up the good work, evigt tacksam för dessa updates!

Micke gillade
SvaraCitera
Supersmurfen
(@supersmurfen)
Ungdom

Försöker starta upp en save med Blåvitt, men hur jag än gör får jag inte med Gustav Svensson i databasen, ngn med samma problem?

Han var placerad i ett inaktivt lag på den versionen av FMSU jag använde när jag startade min senaste save därav får man inte med honom oavsett hur man gör. Måste flytta honom till ett aktivt lag för att kunna vara med när man startar en ny save. 

krelleg gillade
SvaraCitera
krelleg
(@krelleg)
Ungdom

Postad av: @supersmurfen

Försöker starta upp en save med Blåvitt, men hur jag än gör får jag inte med Gustav Svensson i databasen, ngn med samma problem?

Han var placerad i ett inaktivt lag på den versionen av FMSU jag använde när jag startade min senaste save därav får man inte med honom oavsett hur man gör. Måste flytta honom till ett aktivt lag för att kunna vara med när man startar en ny save. 

Ahaaaa, tack! Intressant att det finns inaktiva lag i databasen.

SvaraCitera
Sida 12 / 12