Hej på er! FMSU kommer fortsätta att släppas varje torsdag här på FMSweden. Har du något som du vill få med innan updaten släpps så ber jag dig skriva i den här tråden.
Tillsammans gör vi spelet ännu bättre!
Önskvärda uppdateringar vore:
Lägga in alla riktiga namn på spelare och ledare i t.ex Juventus och Ajax.
Fixa riktiga klubbnamn på dem brasilianska klubbarna.
Önskvärda uppdateringar vore:
Lägga in alla riktiga namn på spelare och ledare i t.ex Juventus och Ajax.
Fixa riktiga klubbnamn på dem brasilianska klubbarna.
Har fixat till allt i Brasilien nu. Har inte kvar FM20, vad önskar ni ha med i Juventus och i Ajax?
Har läst någonstans att Ajax bara har med typ två riktiga ledare och resten är fake.
Och att Pirlo heter något annat osv. Å
Om jag går för långt nu och skriver om lite side-track saker på fel tråd nu så får någon gärna rätta mig, men annars kan du följa denna länk också: https://www.fmscout.com/a-fm20-real-names-license-fix.html
Går förvisso till förklaringen för FM20 men funkar på samma sätt till FM21. Jag testade den, kör på Mac, och det funkade tipp-topp!
Jag behöver info om de jag ska skapa. Har inte kvar FM20 att jämföra med.
för mig för du gärna ta bort så det står tex svenska superettan osv
Lägg gärna till Youssoufa Moukoko ( https://www.transfermarkt.com/youssoufa-moukoko/profil/spieler/467720).
Då var det dags för den första FMSweden Updaten till FM21! Jag har tagit hjälp utav lite namefix men modifierat en hel del själv då namn på turneringar och klubbnamnen i Brasilien mm inte ville fungera.
Detta är med i FMSU:
- Alla klubbar har rätt namn (Juventus m.fl)
- Alla turneringar har rätt namn (UEFA Champions League m.fl)
- Spelar och ledarnamn uppdaterade (Andrea Pirlo m.fl)
- Positioner uppdaterade på vissa spelare
- Några övergångar är fixade, Alen Halilovic till Birmingham City t.ex.
- Efter mångas önskemål så har jag skapat Youssoufa Moukoko i Dortmund.
Om ni vill aktivera det tyska och japanska landslaget så ber jag er ta bort filerna som heter "fake.Inc" och "nleague.Inc"
PC: Ladda ner FMSU gratis här och placera den i: Sports Interactive/FM21/Editor Data
Mac: Bibliotek/Application/Sports Interactive/Football Manager 2021/Editor data
Dum fråga kanske men måste man starta en ny save för att den nya uppdateringen ska funka?
LL
Dum fråga kanske men måste man starta en ny save för att den nya uppdateringen ska funka?
Ja.
Hej på er! FMSU kommer fortsätta att släppas varje torsdag här på FMSweden. Har du något som du vill få med innan updaten släpps så ber jag dig skriva i den här tråden.
Tillsammans gör vi spelet ännu bättre!
Hej
I FM 2020 kunde man köpa bland annat ett tillägg till spelet - all players interested.
Dvs man kunde köpa bra spelare till klubbar i lägre divisioner.
Kommer det att komma något sånt till FM 2021 också?
Hej!
Ett önskemål är klubbmärken och kits, om det är möjligt 😀
Hej!
Ett önskemål är klubbmärken och kits, om det är möjligt 😀
Det har inget med FMSU att göra. Det får du lägga in separat.
Kan rekommendera dessa: https://fmsweden.se/forum/grafik/fms-frost-logos-20-21/
Är Arenanamnen updaterade? tex Varberg,Umeå FC på den arenan i Umeå spelar även Team TG i Norrettan om jag inte är helt ute och cycklar,GIF sundsvall, Östers IF. Varberg Energi Arena, Umeå Energi Arena, NP3 Arena, Visma Arena
Är Arenanamnen updaterade? tex Varberg,Umeå FC på den arenan i Umeå spelar även Team TG i Norrettan om jag inte är helt ute och cycklar,GIF sundsvall, Östers IF. Varberg Energi Arena, Umeå Energi Arena, NP3 Arena, Visma Arena
Du får nog förtydliga dig lite.
169 downloads på ett dygn. Ni är grymma! ?️
Jag har svårt att tro att Varberg och Umeå spelar på samma arena, om det är det du skriver.