Inget officiellt än vad jag förstår, men runt den 10:de ska betan släppas. Vore ju en bra start på veckan om den släpptes imorgon.
"Oi bruv, three pints a lagar and a pint a guiness." - Bret Clement's greeting to pretty much everyone.
En sak jag har funderat på i många år är fasta situationer. Hade varit kul att kunna skapa tex en hörnvariant helt från scratch. Alltså utan de förbestämda alternativen. Typ placera ut spelarna där man vill ha dem sedan "dra pilar" till var de ska löpa osv.
Från fms officiella twitter konto:
Almost there
We apologise if you were served an 'Available Now' ad overnight, we think someone got a little excited. We're working flat out to get the Beta live tonight, keep an eye here for updates.
Jag har beställt den fysiska versionen via cdon i tron om att den också erbjöd betan är det någon som vet något om detta eller är det bara den digitala versionen som får tillgång till den?
Jag har beställt den fysiska versionen via cdon i tron om att den också erbjöd betan är det någon som vet något om detta eller är det bara den digitala versionen som får tillgång till den?
Som jag förstod det så får du fysiska utgåvan + den digitala den 24/11. Alltså inte early access. Men fråga dom för säkerhets skull!
Någon timma bort alltså, synd bara man ska upp 05:00 imorgon..
"Oi bruv, three pints a lagar and a pint a guiness." - Bret Clement's greeting to pretty much everyone.
@armada Samma här, 5:30 senast men man är ju sugen på att känna av något covid-symtom 😉
Haha man blir ju lite små sugen ? Men nu är betan äntligen live!
Har förbikat från cdon. Hur installerar jag Betan?;)
LL
Är det någon mer som har varit med om att Erik Berg pensionerade sig som spelare i April 2020?
Hej!
Precis startat en save med Ajax. Har inga anställda i klubben. Borde vara en bug va?
"Dä ä lörda i da å de gör mej hjärtegla, å mitt öga det blänker som sol i Karlsta sta"
Drog igång min journeyman med alla länder från Europa men inte alla ligor. Första jobbet Isländska division med Íþróttafélagið Vestri.
Hittade problemet:
"LICENSING - There will be staff members (non players) missing at a certain club. Only Erik ten Hag, Marc Overmars and Edwin van der Sar will appear in game. This is after deliberation between the club and our license department. Unfortunately no more staff members are allowed to appear in the game - this includes the full game release."
"Dä ä lörda i da å de gör mej hjärtegla, å mitt öga det blänker som sol i Karlsta sta"
Hej!
Jag får detta felmeddalande när jag provar starta mitt football manager 2021. Är det någon som stött på liknande och vet vad man kan göra för att få det att fungera?
Tacksam för all hjälp!
Hej!
Jag får detta felmeddalande när jag provar starta mitt football manager 2021. Är det någon som stött på liknande och vet vad man kan göra för att få det att fungera?
Tacksam för all hjälp!
Köp Mac! ?
Vad har du för processor i datorn?
För det där felmeddelandet får jag varje gång jag uppdaterar mitt grafikkort.
Har nu slutat att uppdatera det och testat att ange en annan sak. Men då beror det på vilken processor du har.
Här har du tex för om du har en Intel-processor.
- Open Steam and access your Games Library
- Right-click on Football Manager 2020 -> Properties -> General -> Set Launch Options
- Type this in the box: --config very_low
- Click on OK, close the window and launch FM20 through Steam
Orkar inte läsa igenom tråden, så kanske har svarats på tidigare.
Är det någon som beställt den fysiska upplagan från CDON som fått/vet om man kommer att få nyckel till betan? Tidigare år har det ej ingått i den fysiska upplagan.
Mitt liv är en multimediafil
Orkar inte läsa igenom tråden, så kanske har svarats på tidigare.
Är det någon som beställt den fysiska upplagan från CDON som fått/vet om man kommer att få nyckel till betan? Tidigare år har det ej ingått i den fysiska upplagan.
Tjena, nej jag bokade den fysiska men fick inte någon nyckel, har mejlat dem och frågat utan svar.