Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

[Klistrad] Den stora tråden om FM21

Sida 13 / 13

Raas79
(@raas79)
Ungdom

Kul att se att han dyker upp hos andra också, han verkar dock inte ha samma genombrott som hos mig. Måst ju vara någon som jobbat med spelet, troligtvis, en kul detalj tycker jag att han dyker upp.

Argt troll, japp honom kommer man ju ihåg!

SvaraCitera
FMViktor91
(@fmviktor91)
Ungdom

@peter-hecktor

Just matchmode tycker jag är dålig sedan tycker jag att listorna i scoutingen är dålig. Speciellt om man ska söka spelares egenskaper så kommer inte varje spelare upp. Man får leta själv i ligorna som man har för att hitta rätt spelare. Helvete att hitta bra vänsterfotade yttrar till allsvenska lag. 

SvaraCitera
geetgeet3
(@geetgeet3)
Ungdom

Det är det jag hoppas på i FM21, att de jobbar på core upplevelsen matcherna och spelarna, och lägger till med flavour till dem. Det, och att balansera matchmotorn så defensiva + kontringstaktiker blir mer viable. vidmate instasave

This post was modified 7 månader sedan by geetgeet3

SvaraCitera
Zumpan
(@zumpan)
Ungdom

Har inte den kraftfullaste datorn och sugen att börja en save som arbetslös och vill då ha några ligor laddade. Vad bör man tänka på, hur få stjärnor kan man ha när man kollar spelhastighet? Vilka ligor bör man prioritera?

SvaraCitera
friggan
(@friggan)
Ungdom

@zumpan

Jag kör alltid med en halv stjärna. Vet inte hur det känns med fler än så då jag tycker det är superviktigt med så många spelare i databasen som möjligt!

SvaraCitera
Raas79
(@raas79)
Ungdom

Fick 6 st straffar med Hammarby när vi mötte Örebro.

Aldrig varit med om något liknande.

Khalili lyckades bränna 2 av dem också. 

Helt sjukt att få 6 straffar i en och samma match!

SvaraCitera
PostisPer
(@postisper)
Ungdom

Hej fmbröder!

Jag spelar ett snabbt bollinnehavs orinterat 4-2-3-1 men har problem att få mittfältet att sitta ihop. Min omc spelar skugganfallare och mina mch,mcv spelar central mittfältare understöd och försvar. Tacksam om någon ser sig ha någon förslag på vad jag kan testa för roller för att cirkulera bollen bättre i anfall och få ett bättre "block" framför min högt stående backlinje:)

SvaraCitera
Sida 13 / 13