Någon annan som märkt av att det är väldigt mycket "low ballin'" på inkommande bud? Får ofta bud som ligger över 100-150 miljoner under värdet på mina nyckelspelare.
Och får ofta exakt samma bud flera gånger under samma transferfönster, Juventus la exakt samma bud på nuno Mendes 11 gånger under ett sommarfönster.
Varit med om samma sak.
Lirar med Djurgården på FM20 fortfarande och kan starta med en fronttrio med tre egna newgensprodukter med namnen Jan Sewerin - Lars Holm - Lennart Sandin.
Bara undrar om de fortfarande dyker upp dessa namn på FM21? De har varit såna namn de 15-16 år jag spelat detta spel, blir lite som man spelar FM1958 men ändå. Visst lite gulligt är det ju men blir lite väl för många såna namn efter några år in i spelet.
Okej alltså varför ser det ut så här? Stor vit ruta med vit text? Nån slags konstig bugg eller designfel? I övrigt väldigt plottrig design.
fd Bütters
Lirar med Djurgården på FM20 fortfarande och kan starta med en fronttrio med tre egna newgensprodukter med namnen Jan Sewerin - Lars Holm - Lennart Sandin.
Bara undrar om de fortfarande dyker upp dessa namn på FM21? De har varit såna namn de 15-16 år jag spelat detta spel, blir lite som man spelar FM1958 men ändå. Visst lite gulligt är det ju men blir lite väl för många såna namn efter några år in i spelet.
Det finns, som du nämner lite, en viss charm med det. Men jag förstår också de som inte tycker det känns passande.
Man kan säkert skicka önskemål till antingen Pelle Antonsson eller SI själva med önskemål om faktiska och nutida namn. Tror säkert de är tillmötesgående med det, precis som när vi tipsar SI om översättningsfel 🙂
Okej alltså varför ser det ut så här? Stor vit ruta med vit text? Nån slags konstig bugg eller designfel? I övrigt väldigt plottrig design.
Sett till hur det ser ut längst nere i din bild så bör det vara något fel med grafiken.
Har du installerat något utöver originalspelet?
@daniel-nilsson facepack och logos, men löste sig när jag laddade ner ett mörkt skin.
fd Bütters
Hur hittar man Ralf Rangnick på spelet? Kört stor databas och klickat ur ”ta bort bla bla ledare” även i FMSU men hittar inte.
2020 har tagit fotbollens största. Först Maradona. Tsigalko idag.
RIP Maxim Tsigalko ❤️ Han blev endast 37 år gammal.
Är det någon som kan hjälpa mig med detta?
Jag tycker det förstör grafiken en hel del när man postar i berättelseforumet. Vill gärna använda mig av egna tabeller och logos men det blir inte alls snyggt.
tydlig skugga
knappt någon skugge
En annan fråga jag har är hur man kan få till stycken i texten. Ex justera bilden till höger o sedan skriva texten till vänster så den faller inom höjden av bilden.
Godkväll!
Har spelat ett antal säsonger med Skövde AIK. Har inte riktigt lagt märke till det förrän nu, men mitt reservlag spelar inte i någon serie. Går det att anmäla dem till seriespel eller är det kört redan från start? Har letat mig blind bland alla inställningar.
Hej!
Hur kan jag fixa så att jag får det tyska landslaget med riktiga spelare på FM21?
Läs i FMSU-tråden, du måste ta bort fake-filerna.
Någon som också upplever att det är svårare att sälja spelare på FM 21 ? Det kan ju vara jag som bara inte lyckas.
Det kan ju visserligen bero på Corona
Nu har jag inte skaffat 21 års upplaga och det jag undrar är hur står den sig egentligen från tidigare upplagor? Bättre än på länge, eller meh?
Jag frågade på twitter och det blir inte något samarbete där vi får ett rabattavtal på FM i år via FMSweden. Men det finns på andra håll där de har en billigare deal än om man köper direkt från steam. https://fm-base.co.uk/buy-fm21/
Vem frågade du?
Lite efter med svaret men det var officiella @fmsweden jag frågade då.
Någon annan som märkt av att det är väldigt mycket "low ballin'" på inkommande bud? Får ofta bud som ligger över 100-150 miljoner under värdet på mina nyckelspelare.
Och får ofta exakt samma bud flera gånger under samma transferfönster, Juventus la exakt samma bud på nuno Mendes 11 gånger under ett sommarfönster.
Varit med om samma sak.
Börjar nu ledsna rejält på det, blir inge bättre ju längre fram man kommer heller. Så funderar starkt på att gå tillbaka till fm20 tyvärr.
Personligen skulle jag säga meh, och det är mestadels pga av all "lowballing", om det nu ska vara någon typ av Corona version så hade jag köpt det om det endast varade någon säsong. Men verkar vara så kontinuerligt, rätt tröttsamt att det haglar in bud på ens nyckelspelare som är långt under deras marknadsvärde och även knappt förhandlingsbara.
Så har själv börjat fundera på att gå tillbaka till fm20 iaf.