Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

Vilket lag är du? Hur går det?  

Sida 3 / 6
  RSS

LeoFM
(@leo)
Ungdom
5 augusti, 2020 17:57  

@yngvesson Fan vad kul Färöarna ändå är. Lirade med Víkingur tidigare i år och kom till två CL-finaler där vi förlorade båda. Att spela med bara hemmafostrade talanger lär göra uppgiften mycket svårare. Lycka till!

PS. Högklassigt kalkylark!

Yngvesson gillade
SvaraCitera
Yngvesson
(@yngvesson)
Ungdom
5 augusti, 2020 17:58  

@leo - Älskar Vikingurs logga, hatar laget då de ständigt är med i toppen.

E:

För även statistik på den bäste spelaren i varje intag.

Det är nu Danjal Olavsson som ska lämna oss för spel i Saudiarabien. Han har nästan 100 ligamatcher för klubben redan som tjugoåring.

This post was modified 2 månader sedan by Yngvesson

Andreas_N och LeoFM gillade
SvaraCitera
LeoFM
(@leo)
Ungdom
5 augusti, 2020 18:02  

@yngvesson Den loggan skojar man inte bort! Förresten, vilken databas använder du? Jag letade länge efter en med riktiga regler men kunde inte hitta någon, slutade med att jag gjorde min egen.

SvaraCitera
Yngvesson
(@yngvesson)
Ungdom
5 augusti, 2020 18:07  

@leo

Det är @Timo@ på Fmscouts databas som används, formatet och allting är korrekt enligt vad jag kunde googla mig till! 🙂

LeoFM gillade
SvaraCitera
doomlord
(@doomlord)
Ungdom
6 augusti, 2020 08:28  
@pontus-wernbloom

Tackar för välkomnandet!

Jag har nu insett att detta spelet kommer ta kål på mitt sociala liv den närmsta framtiden.
Flickvännen har redan uttryckt sitt missnöje och verkar inte alls intresserad av min nya experimentella
4-2-2-2 uppställning.

Försäsongen är nu nästan över och det är endast en träningsmatch kvar innan säsongsstart.
Formen ser bra ut och vi har vunnit fem matcher. En oavgjord.
En positiv överraskning var våran 5-1 vinst mot Ullareds IK. Krossade även Kärra KIF med 7-0
på Klarebergsvallen.

Lagets starkaste del är helt klart mittfältet där jag lyckats norpa åt mig ett flertal 19-åringar med
erfarenhet av spel i superettan. Vi är det lag som tagit in näst mest spelare i divisionen. 11 gubbar
plus ett par på provspel. Det känns som att truppen är väl över div 4-standard och framtiden känns ljus.

Uppdateing kommer när jag är en månad in i säsongen!

trashbag, Kenka, JS7 och 2 personer gillade
SvaraCitera
Releuf
(@releuf)
Ungdom
6 augusti, 2020 12:59  

Härligt att man har overkligheten att vända sig till när man är supporter till ett lag som GAIS. Fick precis känna av hur det är att nå någon form av framgång (eller att uppleva ett mål, för den delen) då vi nådde kvartsfinal i Svenska cupen efter en rafflande sista omgång där vi demonterade Norrby medans Mjällby skrällde bort Helsingborg från förstaplatsen i gruppen. Nu väntar originalderby i kvarten.

SvaraCitera
raca14
(@raca14)
Ungdom
6 augusti, 2020 15:41  
Postad av: @doomlord

Jag har nu insett att detta spelet kommer ta kål på mitt sociala liv den närmsta framtiden.
Flickvännen har redan uttryckt sitt missnöje och verkar inte alls intresserad av min nya experimentella
4-2-2-2 uppställning.

/.../

Uppdateing kommer när jag är en månad in i säsongen!

Hahaha... Känner igen det!! Du får uppdatera din egna status sen också ett år in på spelet! 😛 haha

SvaraCitera
Forza Rossoneri
(@forza-rossoneri)
Ungdom
6 augusti, 2020 17:42  

Spelar med Milan, har vunnit italienska cupen 4 gånger, inte ligan trots tre olika sejour. Vi har väldigt intressant och lovade lag. 2045-2045. Vill främst visa Jorge Campo som redan håller serie a nivå trots han bara är 16 år, kostade endast 13,5 miljoner euro från Dortmund, vilket  fynd..

Andreas_N gillade
SvaraCitera
Yayakolo
(@yayakolo)
Ungdom Moderator
6 augusti, 2020 18:25  

Spelade ett tag med Villarreal. Det gick åt helvete.

SvaraCitera
Armada
(@armada)
Ungdom
6 augusti, 2020 21:37  

Guiseley AFC. 19/20 Vanarama National League North: 3:e. Förlorade playoff finalen. 

Guiseley AFC. 20/21 Vanarama National League North: 2:a. Förlorade playoff semin.

Guiseley AFC. 21/22 Vanarama National League North: 1:a. Uppflyttad. 

Guiseley AFC. 22/23 Vanarama National League: 1:a. Uppflyttad. 

Guiseley AFC. 23/24 Sky Bet League Two: 7:e. Uppflyttad via playoff. 

Guiseley AFC. 24/25 Sky Bet League One: 1:a. Uppflyttad. 

Guiseley AFC. 25/26 Sky Bet Championship. 8:e. 

Orkade inte forstätta, blev lite för tråkigt, borde inte ha börjat i sjätte divisionen.. Sen blev det drygt att spela med i princip samma trupp varje säsong + några gratis spelare då jag aldrig fick några bud på mina spelare så jag kunde få sälja dom och köpa nya..

AS Saint-Ètienne. 26/27 League 1 Conforama. 10:e.

AS Saint-Ètienne. 27/28 League 1 Conforama. 10:e* Fick sparken. Styrelsen hade förväntningarna att kvala in till CL, men med den truppen och budgeten jag fick så var förväntningarna orealistiska.

Birmingham City. 28/29. Sky Bet Championship. 3:e. Förlorade playoff finalen.

Birmingham City. 29/30. Sky Bet Championship. 3:e. Förlorade playoff finalen.

Där blev jag less och bytte klubb till Rayo Vallecano!

Rayo Vallecano. 30/31. LaLiga 2. 4:e. Uppflyttad via playoff. 

Rayo Vallecano. 31/32. LaLiga Santander. 10:e.

Rayo Vallecano. 32/33. LaLiga Santander. 7:e. Kvalade in till Europa League.

Rayo Vallecano. 33/34. LaLiga Santander. 7:e. Utslagen i kvartsfinal mot Feyenoord med bortamålsregeln. 

Fick ett jobberbjudande av Tottenham som inte hade spelat CL på tre säsonger. Ekonomin var -200 miljoner KR ish.. Trots det så kunde jag inte tacka nej! 

Tottenham Hotspur. 34/35. Premier League. 3:e. Vinnare av Europa Conference League!!! 🍻 🥂 Blev i slutet av säsongen uppköpta. Nu har vi 993,162,208 Kr i banken. Ägaren köpte själv in två nyförvärv som kostade tre miljarder Kr tillsammans, dock på positioner som jag redan hade mina två bästa spelare på, aja. 

This post was modified 2 månader sedan 2 times by Armada

trashbag gillade
SvaraCitera
Supersub
(@supersub)
Ungdom
6 augusti, 2020 21:48  
Postad av: @supersub

...

2031, IFK Norrköping 1a. Avgick efter säsongen. 

2031-32, Bordeaux, 9a + Cup guld.

Dom låg på 16e plats med 12p på 13 matcher när jag tog över, fick ordning på det ganska snabbt och klättrade i tabellen. Målsättningen för året blev en mittenplacering. Var uppe på en 6e plats och vände, vid 6e plats och häng på EL plats tog vi oss till cupfinal mot PSG där vi lyckades vinna med 1-0. Där med var vi klara för EL nästa säsong och valde att rotera och spela väldigt unga lag och dalar ner till en 9e plats. 

2032-33, Bordeaux, 10a.

Gick sådär, började ganska bra men rasade ihop mot slutet, avgick efter säsongen och sökte mig tillbaka till Sverige. Efter många om och men efterträdde jag Super-pippo som lämnade BK Häcken på 4e plats för Parma. 

2033, BK Häcken, 4a.

Tog som ovan nämndes över när dom låg 4a och slutade även 4a. Strukturerade upp ledarstab etc och fokuserade mest på att avsluta 4a som skulle kunna ge Europa då allt annat var ganska avlägset. 

2034, BK Häcken, 1a

Mer eller mindre snubblade över Alexander Isak som bestämt sig för att sluta hösten 2034, hostade upp 10 millar och gav det ett rejält försök på SM guldet direkt. Öppnade plånboken, värvade en ytter från Bröndby för 10 miljoner, lånade in en svensk målvakt, från Brescia, som höll samma klass som mitt förstaval för att säkra vid ev skada och lånade in en mittback från Rosenborg som skulle ge bredd och finnas vid skador. Lånade där med ut fyra junisar med potential, brukar i normala fall ha sådana som reserver.

Gick väldigt bra, Norrköping hängde med tills det var 3 omgångar kvar då vi gjorde guldrycket. Isak vann skytteligan, dansken från Bröndby vann assistligan och snittbetygsligan. Två bra investeringar helt klart som ledde till SM Guld.

2035, BK Häcken, ??

Styrelsen går på eget bevåg in och bygger ut ungdomsanläggningen för ca 40 miljoner och ny arena som innebär ett lån på 220 miljoner. Så när buden ramlar in på sommaren 2035 väljer vi att få en jävla rotation i truppen för att säkra ekonomin. 

Isak´s ersättare får ett bud från Helsingborg på 30 miljoner redan innan säsongen och då ekonomin i och med lånen dalar stadigt tog vi chansen och sålde honom. Plockade in en Isläning för 8 miljoner och 3 offensiva spelare från Nigeria med potential att ersätta framtida försäljningar.

För under sommaren säljer vi som sagt ett gäng startspelare.

Bröndby-dansken till Lazio för 180 miljoner.

Dansken på andra kanten till Brentford för 60 miljoner.

Egen talang som också är ytter till Bremen för 110 miljoner.

Start CM till Derby för 100 miljoner (ca 50% av detta går till AIK då tidigare manager köpt honom.).

Vi värvar inget under sommaren för att ersätta detta utan flyttar upp 2 av Nigerianerna och ytterligare två egna produkter. Efter 18 omgångar leder vi ligan på 50 poäng, en poäng för Blåvitt. IFK är i sin tur 12p före det Norrköping, så nu får vi se om vi håller i 12 omg efter dessa försäljningar. Men då målsättningen är att etablerar en god ekonomi som klarar av lånet även när jag lämnar klubben och styrelsen har målsättning topp 3 så är nog allt utom 12 raka förluster ett helt okej resultat av hösten.

trashbag och Armada gillade
SvaraCitera
Supersub
(@supersub)
Ungdom
7 augusti, 2020 11:25  
Postad av: @supersub

2035, BK Häcken, ??

Styrelsen går på eget bevåg in och bygger ut ungdomsanläggningen för ca 40 miljoner och ny arena som innebär ett lån på 220 miljoner. Så när buden ramlar in på sommaren 2035 väljer vi att få en jävla rotation i truppen för att säkra ekonomin. 

Isak´s ersättare får ett bud från Helsingborg på 30 miljoner redan innan säsongen och då ekonomin i och med lånen dalar stadigt tog vi chansen och sålde honom. Plockade in en Isläning för 8 miljoner och 3 offensiva spelare från Nigeria med potential att ersätta framtida försäljningar.

För under sommaren säljer vi som sagt ett gäng startspelare.

Bröndby-dansken till Lazio för 180 miljoner.

Dansken på andra kanten till Brentford för 60 miljoner.

Egen talang som också är ytter till Bremen för 110 miljoner.

Start CM till Derby för 100 miljoner (ca 50% av detta går till AIK då tidigare manager köpt honom.).

Vi värvar inget under sommaren för att ersätta detta utan flyttar upp 2 av Nigerianerna och ytterligare två egna produkter. Efter 18 omgångar leder vi ligan på 50 poäng, en poäng för Blåvitt. IFK är i sin tur 12p före det Norrköping, så nu får vi se om vi håller i 12 omg efter dessa försäljningar. Men då målsättningen är att etablerar en god ekonomi som klarar av lånet även när jag lämnar klubben och styrelsen har målsättning topp 3 så är nog allt utom 12 raka förluster ett helt okej resultat av hösten.

2035, BK Häcken, 2a.

Tappar lite i ligan efter sommaren och slutar till sist 4 poäng efter IFK Göteborg. Dock är helheten ganska bra då vi istället sitter med ca 400 miljoner på banken och 200 miljoner i lån istället för 30-40 miljoner på banken och 220 miljoner i lån som det var för ett år sedan. Dessutom har Isak´s ersättare den fenomenala Islänningen som plockades för 8 miljoner från Bröndby gjort det väldigt bra, tvåa i skytteligan i Allsvenskan men leder skytteligan i Europa League där han skjutit oss till gruppseger i en grupp med Rangers, Feyenoord och Shakhtar. Vilket gör att vi kliver raka vägen förbi första utslagsrundan till andra utslagsrundan. Målet just nu är att vara kvar tills nya arenan står på plats, ha minst dubbla saldot kontra vad lånet står på och hoppas att styrelsen betalar av lånet. 

SvaraCitera
Supersub
(@supersub)
Ungdom
7 augusti, 2020 17:53  

2036, BK Häcken, 2a efter 13 omgångar.

Går helt okej, fortsätter rotera truppen för att få ekonomin att växa. 388 miljoner på kontot och en 100 miljoners försäljning på ingång i sommar i förhållande till ett lån på 190 miljoner. Detta när At. Madrid kommer och erbjuder intervju, går på den och tar sedan mitt pick och pack och flyttar till Spaniens huvudstad.

2036/2037, Atletico de Madrid, ?? 

SvaraCitera
Daniel Olsson
(@fidodk)
Ungdom
7 augusti, 2020 18:00  

Testa Mjällby AIF! Har sjukt roligt gäng nu och en galen ekonomi för att vara MAIF! Har inte klarat vinna Allsvenskan ännu men cupen vann jag förra säsongen och spela Euro cup II. Har in innermittfältare som är ganska stabil vid namn @pontus-wernbloom. 😉

This post was modified 2 månader sedan by Daniel Olsson

Med vänlig hälsning/
Daniel

JDahl och Andreas_N gillade
SvaraCitera
JDahl
(@jdahl)
Ungdom
7 augusti, 2020 18:37  

Jag Har Precis startat Med Mjölby Södra IF i Div 5. Det ska bli kul att se hur många år det tar att vinna AS med dom.

JD

SvaraCitera
coachahman
(@coachahman)
Ungdom
7 augusti, 2020 18:44  

Kommit en ganska bra bit nu på min save, den enda jag spelat sen jag köpte FM20 i maj. Började i Kaiserslautern, gick upp från 3. Liga till Zweite, åkte ur året efter. Avgick innan jag förmodligen fått sparken. Fick inget nytt jobb på ett tag innan Eskilstuna City i division 1 hörde av sig. Tog dem till en fjärdeplats i Allsvenskan innan AIK lockade. Där blev det SM-guld första året och jag studsade vidare till belgiska Brugge. Två och en halv säsong där (2 mästerskap), andra halvan av tredje året var jag i Lech Poznan som jag lyckades skaka liv i. Vi vann ligan med en straff i 95:e.

Bort från Polen till Turkiet och Basaksehir. Planen var att inom fem år vara bäst i landet. På fem säsonger blev vi 2, 3, 3, 2, 2, med otroligt höga poäng. Alltid något lag som var bättre. Jag fick sparken. Och blev förbannad.

Tog över lokalkonkurrenten Fenerbahce som var på dekis. Och vann ligan direkt. Året efter likaså. Ville ha en ny utmaning halvvägs in på tredje säsongen och tog över AFC Wimbledon i Championship. Höll dem kvar under den säsongen och gick upp, med lite flyt, året efter. Det blev fyra PL-säsonger i Wimbledon där de två första var bäst. Då slutade vi 12:a, båda åren. Gick lite för mycket på ungdoms-spåret de två sista åren och höll oss kvar med jätteflyt båda åren. Lämnade Wimbledon för att testa en ny taktisk idé jag fått och vände då hem till Sverige och MFF.

Taktiken funkade bra och trots en grym säsong slutade vi 2:a i ligan, efter Elfsborg. Det blev bara en säsong i MFF och jag tog Arsenal i januari 2045. Laget sladdade men vi kämpade oss upp till en 6:e-plats och semifinal i Europa League. Året efter vann vi ligan efter jämn kamp med Newcastle. Tredje året i Arsenal började med 1(!) poäng på nio matcher. Jag hände jättelös. Styrelsen är nog glada att de lät mig fortsätta för vi fick ordning på det och tog oss hela vägen upp och försvarade ligatiteln och framför allt vann vi CL-titeln. Jag körde ett år till i Arsenal med PL och CL-vinst innan jag åter ville ha en ny utmaning. Gav mig på att testa vinna CL på olika kontinenter.

Började i mexikanska Tigres. Som inte var någon större utmaning. Till första året var vi inte med i CL men vi vann ligan hyfsat bekvämt och året efter dessutom CL. Vidare till Sydafrika och Sundowns. Som också var ganska lätt och trist. Där gick det redan år 1. Men sedan stötte jag på problem. I Kina. Tog över Guangzhou och gick fram som en ångvält i ligan efter att jag tog över. Vi slutade dock tvåa och när jag kom var laget redan ute ur CL. Nästa år, då jävlar, tänkte vi. Och det gick som planerat, ligan var så gott som säkrad efter 22 av 30 omgångar och i kvartsfinalen ställdes vi mot Beijing. Vi vann hemma, 2-1, med vissa problem. Dagarna innan returmötet möttes vi i FA-cup-semifinalen och vann, borta, med 5-0. Det här är klart, tänkte jag. Men icke. Vi förlorar CL-returen med 2-0 och Guangzhou är utslagna och min utmaning likaså. Blev så besviken att jag avgick direkt efter matchen. Ångrade mig lite men har som princip att aldrig ladda om så får stå mitt kast. Det återstår att se om jag återupptar den utmaningen framöver men just nu är jag arbetslös och sugen på att bygga ett mittenlag i någon liga jag inte vunnit till att inom fem år vinna titeln.

Sammanfattning:

2019-2021: Kaiserslautern

2021-2026: Eskilstuna City

2026-2027: AIK

2027-2030: Club Brugge

2030: Lech Poznan

2030-2035: Basaksehir

2035-2037: Fenerbahce

2035-2043: AFC Wimbledon

2044: Malmö FF

2044-2048: Arsenal

2048-2050: Tigres

2050-2051: Sundowns

2050-2052: Guangzhou

This post was modified 2 månader sedan 2 times by coachahman

SvaraCitera
Niklas7
(@niklas7)
Ungdom
7 augusti, 2020 22:39  

VFL Bochum 1848

SÄSONG 4: Bundesliga 34 matcher, 17 vinster, 8 oavgjord, 9 förluster, +42 målskillnad, 59 poäng

Under våra säsonger tillsammans har vi bara stegrat, för varje säsong som gått har vi bara bättrat position i ligan, det börjar likna något. Åttonde plats året innan, det skulle vi naturligtvis slå denna säsong. Vad sägs som en femteplats och en målskillnad på +42, det viftar man inte bort bara sådär. Vilken mäktig säsong vi står för. Inte bara en grym placering i ligan gjordes, vi lyckades även att vinna tyska cupen genom två sjuka avslutande matcher som finns screenade i en annan tråd. Unge talangen Felix Beckers tar verkligen sin chans och när han väl tog den så gjorde han anfallsrollen till sin egen, riktigt brutal och framförallt under senare delen av säsongen där han mer eller mindre bar laget på egen hand. Jardí som vi lånade in från Barca var inte heller dålig, från sin innerforwardsroll till höger stod han ändå för 14+7 poäng.

Vi börjar med att plocka in en OMC från Egypten, en regen vid namn Tamed Said som under säsongen tillslut sågs som ett underbarn. Christian Kouan hade överraskande nog inte lämnat sitt Perugia och när man kunde fynda honom för ynka 34 milj då var det inte mycket att bråka om, speciellt med tanke på hur bra han var under säsongen. Jardí lånades in som startande ytter, likaså gjordes ett lån för vår andra kant där vi plockade in en regen från City vid namn Octavio Russiano, utpekad som ett underbarn. Av de två så var faktiskt Jardi nivåer bättre. Sist att nämnas in blev mittbacken Victor Zacho, en dansk regen som vi fyndade i Midtjylland, känns som att han kan bli något ut över det vanliga om han bara får rätt speltid. Vi säljer bara två spelare under året, annars är det 13 utlåningar som görs. Centralmittfältaren Vitaly Janelt som var så bra för oss första säsongen klagade en massa och vi valde att skeppa honom för en rimlig summa på 130 milj, Werder Bremen såg honom som en startspelare och valde att satsa en god summa. Vi säljer också en egen produkt till Bayern Munchen, 60 milj får vi, återstår att se om vi gjort bort oss i den dealen, där och då tyckte jag dealen var helt ok.

Till nästa säsong väntas alltså Europaspel för våran del, kommer våran trupp att klara av spel både i ligan och i Europa, det får jag innerligt hoppas. Om något måste vi få in lite mer bredd ifall det ska lyckas. Också är frågan ifall vi kommer att hålla en god form i ligan och bättra ligaplaceringen återigen, det hade ju varit bra sjukt ändå. Lilla Bochum börjar bli stora, hoppas att spelarna är med på det. Ekonomin som vi nu besitter ska vi inte skoja bort.

This post was modified 2 månader sedan by Niklas7

SvaraCitera
Tegel
(@tegel)
Ungdom
8 augusti, 2020 08:23  

Spelar med Milan och är inne på 5:e säsongen. 

Säsong 19/20 - Slutade femma.

Säsong 20/21 - Blev 2:a bakom Inter. 

Säsong 21/22 - Mästare samt ut i åttondel i CL mot Real.

Säsong 22/23 - Mästare igen, vann coppa di Italia och ut i semi i CL mot City. Vinst 1-0 hemma och förlust 3-1 borta. 

Säsong 23/24 - Nya ägare inför säsongen. Serbisk styrning på klubben. Nya ägaren lovade att köpa Laporte och Dele Alli till mig, vilket han gjorde för sammanlagt 2 miljarder. Påverkade inte alls min budget. 

Leder ligan efter halva säsongen och ska möta Liverpool i åttondel i CL.

Mitt lag: 

MV: Donnarumma - Given etta. Klubblegendar.

Reserver: Sepe, A.Donnarumma.

HB: Calabria - Trogen spelare, gör det han ska. Letar efter nyförvärv på positionen utan att hitta någon för en rimlig peng. 

Reserv: Galardi, egen produkt.

MB: R. Dias - Given. Gick från Benfica till Spurs. Ville sedan lämna och jag köpte honom för 600 milj säsong 22/23.

Reserv: Corbo, italienare, ung och lovande.

MB: Laporte - 30 bast. Given någon säsong till.   Inköpt av ägaren inför säsong 23/24. 

Reserv: Romagnoli - Capitano, varit en ledare och dominant. Tanken var att det så skulle vara. Styrde inte alls över att Laporte skulle komma till klubben. Får ändå spela en hel del.

VB: T. Hernandez - Gjuten och börjar hitta tillbaka till fin form igen. Förra säsong var full med skador och dålig form.

Reserv: Lo Curto - Egen produkt. Riktigt fin.

Centrala mittfältare - Tonali, Bennacer och Alli. Tonali är dominant, spelfördelare och viktigaste spelaren. Jag skiftar med att spela med en defensiv inner eller en offensiv.

Reserver - Kessie, Mandragora. Fina reserver som får spela väldigt mycket. 

Högerytter - Zaniolo, inköpt inför säsong 23/24. Hittat formen nu efter en dålig inledning. Köptes för 1 miljard.

Reserv: Vignato. Köptes från Chievo säsongen 20/21. Väldigt fin spelare. 

Vänsterytter - Bellingham. Trivs bäst centralt och får spela där ofta. Men pga att jag har så många fina centrala spelare och vill att de ska spela samtidigt får Bellingham spela ute till vänster och fixar det galant.

Reserv: Evando, 19 årig super-brasse. Köptes för 230 milj. Väldigt lovande. 

Forward - Kaio Jorge. Tagit över som 1a inför säsongen 23/24 och är totalt dominant. Man C jagar honom. 

Reserv: Belotti, vice kapten och varit en trogen målskytt. Levererar när han får chansen, dock tappat sin startplats inför den här säsongen. 

Pinamonti. Spelar mest som vänsterytter, gör mål när han får spela.

Utlånade: Thiago Almada, värvade honom tidigt. Har ej funnit sin plats riktigt i laget. Utlånad till Trabszonspor och dominerar i turkiska ligan. Hur har han varit i era saves,  tips?

I övrigt har jag lånat ut 5-7st spelare som är lovande. 

Den här saven kommer bli en långkörare. 

Väl mött

Tegel!

SvaraCitera
JDahl
(@jdahl)
Ungdom
8 augusti, 2020 12:30  

@fidodk Mjällby är inte så dumma=)

JD

SvaraCitera
JS7
 JS7
(@js7)
Ungdom
8 augusti, 2020 13:14  

Spelar första säsongen med Sevilla och det har gått över förväntan, stor spelaromsättning för att få in de spelartyper man gillar och slussa ut de äldre med alldeles för hög lön. Där man sedan investerat smart i spelare som kommer att säljas för högre peng, då det även ligger i klubbens filosofi att köpa unga och sälja till vinst.

Stor bidragande orsak till denna placering är att i skrivande stund så har Suso gjort 17 mål och 12 assist på 22 ligamatcher, det kommer nog inte dröja allt för länge tills miljardbuden dyker upp.

SvaraCitera
Sida 3 / 6