Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

TOTALT EFTERBLIVNA JÄVLA SPELFAN!

Bergkampf
(@bergkampf)
Ungdom
Topic starter  

Alltså. Logiken i detta spelet är ju riktigt tappat ibland. 

Har Almada i mitt lag. Utd budar 2 miljarder för honom. Jag tackar nej. Han surar och vill prata med mig. Jag förklarar för honom varför vi inte sålde honom och frågar vad det kommer att ta för att behålla honom. Hans svar är att han vill vinna titlar. Så låt oss se här. Sedan hans ankomst 2020 så har han vunnit 11 titlar med klubben.... 2 av dom titlarna kom redan i början av säsongen jag är inne på, franska supercupen och UFEA super cup... 

Nu gick han med på att stanna.. Men detta spelet är så tappat många gånger... 

This topic was modified 7 månader sedan by Bergkampf

Citera
Daniel Nilsson
(@daniel-nilsson)
Supersub Admin

Postad av: @bergkampf

Alltså. Logiken i detta spelet är ju riktigt tappat ibland. 

Har Almada i mitt lag. Utd budar 2 miljarder för honom. Jag tackar nej. Han surar och vill prata med mig. Jag förklarar för honom varför vi inte sålde honom och frågar vad det kommer att ta för att behålla honom. Hans svar är att han vill vinna titlar. Så låt oss se här. Sedan hans ankomst 2020 så har han vunnit 11 titlar med klubben.... 2 av dom titlarna kom redan i början av säsongen jag är inne på, franska supercupen och UFEA super cup... 

Nu gick han med på att stanna.. Men detta spelet är så tappat många gånger... 

Haha, ja det låter otroligt ologiskt. Hade ju varit en helt annan sak om han sagt att han ville prova på något nytt.. Tycker generellt privata samtal är väldigt enformiga och där är saker man så gärna hade velat säga till spelarna/ledarna om som inte går tyvärr.

Bergkampf gillade
SvaraCitera
KurreKnos
(@kurreknos)
Ungdom

AAAAAAH JAG VILL DÖ OCH AVINSTALLERA SPELHELVETET MED EN GÅNG ORKAR FAN INTE MER

Går obesegrad genom halva säsongen, snittar typ 2,4 poäng per omgång i division 1. I norrettan hade jag vunnit serien vid midsommar men utsikten och Mjällby är ju så fucking sega så har bara 4 resp. 7 poängs distans med 6 omgångar kvar. Då faller ALLT. ALLTSÅ JAG MENAR ALLT. Jag fattar inte hur det kan bli såhär. Inga förändringar i taktiken. Kör på som innan men total kollaps bara. Leder seriefinalen mot Utsikten men släpper såklart in ett skitmål i 93e och låter MAIF knapp in två poäng. Skapar mkt mot Skövde men tror att vi släpper in vartenda fucking distansskott som går på mål. Möter Mjällby i en hyperviktig match och dominerar spelet. Bifogar bild på vad som hände där. Vi är nu på tredjeplats och blir då fullständigt mördade av Torslanda som gör 5-0 på oss i andra halvlek, detta samtidigt som Mjällby tappar poäng vilket gör att vi går miste om att ta tillbaka andraplatsen. I näst sista omgången FÖRLORAR både Mjällby och Utsikten för första gången på typ hela säsongen. Om vi kan slå Sylvia då för att gå upp på en andraplats och ge oss chansen till seriesegern om Utsikten tappar poäng i sista? NEJ. Detta är sista gången jag lirar detta pisspel. Spelarna ser ju helt efterblivna ut när då springer runt och slår bort passning efter passning. HATAR hur rörelsemönstret alltid är detsamma i matchmotorn och man kan förutse varje händelse flera minuter i förväg. Nej, tack för det här hörrni, nu ska jag satsa på min Candy Crush-karriär istället. HELVETE

SvaraCitera