Meny Stäng

Share:
Notifications
Clear all

[Klistrad] Den stora tråden om FM21  

Sida 2 / 2
  RSS

Armada
(@armada)
Ungdom
15 oktober, 2020 22:20  

Intressant. Jag gillar ju det jag ser absolut, men matchenginen verkar ju vara samma gamla tyvärr.. Men vi har ju inte fått höra alla förändringar än. 

Daniel Nilsson, Hammurabbit, Micke och 1 personer gillade
SvaraCitera
Hammurabbit
(@hammurabbit)
Ungdom
16 oktober, 2020 19:09  

Kul att de fixar och förbättrar 3d-grafiken. Ser även fram emot expected goals-featuren. Kanske man äntligen kan få det 100% bekräftat av spelet själv när man blivit FM'ed 🙂

SvaraCitera
Daniel Nilsson
(@daniel-nilsson)
Ungdom Admin
16 oktober, 2020 20:01  

Sätt det i perspektiv. Jag är helt med er på att man bör förvänta sig mer än vad det förmodligen blir(som vanligt) men i förhållande till vad FIFA mäktar med per upplaga kontra vad de tar för ett spel gör ju att man inte har lika höga förväntningar med FM.

Men absolut, jag hade ju sett mycket, mer och fler förändringar/nyheter än vad vi brukar få 🙂

Bylis26 gillade
SvaraCitera
Patrick92
(@patrick92)
Ungdom
21 oktober, 2020 13:19  

Nu har de gått ut med hanteringen av Covid

https://www.footballmanager.com/news/our-approach-covid-19-fm21

supersafe och Micke gillade
SvaraCitera
JOSSTICK
(@josstick)
Ungdom
22 oktober, 2020 17:28  

Ska bli intressant å se hur stor inverkan covid har på spelet. (oavsett vilken klubb i pyramiden man spelar med)
Det ska ju vara tight med pengar första åren och sedan plana ut och bli normalt läge igen.

SvaraCitera
Flourix
(@flourix)
Ungdom
23 oktober, 2020 02:12  

Jag är nyfiken på hur personal har förbättras i egna beslut i och med intåget av vad som verkar vara ett transfermöte inför Fönstrena etc. För varje upplaga brukar jag spela en save eller fler där jag är ren matchcoach och låter mitt ledarteam med sportchef och scouter sköta allt annat. Tidigare upplagor har det gjorts en del orealistiska värvningar eller icke värvningar trots behovet samt utvecklingen på spelarna har blivit lidande då det verkar svårt få dom tränas vettigt av personalen.

Jag hoppas FM21 blir en mer positiv upplevelse ur den här aspekten också - då med mindre tid att spela gör det skönt att ändå kunna spela på flytande och ta sig framåt några år i sina saves om denna spelmetod fungerar någorlunda 🙂 

This post was modified 5 dagar sedan by Flourix

Micke och Hammurabbit gillade
SvaraCitera
Armada
(@armada)
Ungdom
23 oktober, 2020 14:14  

Lite offtopic kanske men vart har ni tänkt köpa FM21? På steam koster det 49,49€ för mig. Lite väl dyrt tycker jag då jag vet att det finns koder man kan köpa för typ 350kr om jag inte har helt fel. 

SvaraCitera
Micke
(@micke)
Ungdom Admin
23 oktober, 2020 14:31  
Postad av: @armada

Lite offtopic kanske men vart har ni tänkt köpa FM21? På steam koster det 49,49€ för mig. Lite väl dyrt tycker jag då jag vet att det finns koder man kan köpa för typ 350kr om jag inte har helt fel. 

FMSweden har ju ett erbjudande med CDON där man får köpa spelet för 399kr, en riktigt bra deal 🙂

"I have never played for a draw in my life." - Sir Alex Ferguson

SvaraCitera
Armada
(@armada)
Ungdom
23 oktober, 2020 14:36  
Postad av: @micke
Postad av: @armada

FMSweden har ju ett erbjudande med CDON där man får köpa spelet för 399kr, en riktigt bra deal 🙂

Okej! Men är det på CD då? Samt hur funkar det med att spela betan? 

SvaraCitera
Micke
(@micke)
Ungdom Admin
23 oktober, 2020 16:37  

@armada Yes, det är på CD. Mer info i nyheten här. Angående betan så vet jag inte än, mer info kommer där.

"I have never played for a draw in my life." - Sir Alex Ferguson

Armada gillade
SvaraCitera
Flourix
(@flourix)
Ungdom
23 oktober, 2020 17:03  

Det står ju faktiskt kod plus CD, så kanske får man kod på mail så man kan aktivera det innan CD kommer på posten? 

SvaraCitera
Sida 2 / 2